wtorek, 14 czerwca 2011

Dzisiaj mnie naszło na mandalę. Żadna nowość, wiem, ale za to kształtem zainspirowaną...
Kręgiem zbożowym (aktualnym- z czerwca)!
Z szarym ćwiekiem z Craftmanii, mają cudne ćwieki, uwielbiam je!
Z papierem My Minds Eye, nie pamiętam nazwy.
Z brokatami ( bez tego się nie obejdzie) i liquidami.
Oraz z drutem (obowiązkowo).
No i z koralikami (sugilit barwiony na niebiesko, dobry na depresje).


Dodam jeszcze ze trzy stronki Alteredbooka.








Motyw babeczki medytująco - kontemplującej pojawia się u mnie często.

Pozdrawiam Przybywających tutaj!

3 komentarze:

  1. jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie było??? jestem zachwycona! tworzysz piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! To Wy craftowe weteranki mnie natychacie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, piekne...
    zauroczyły mnie Twoje mandale:)

    pozdrawiam Cię ciepło,Michaśka

    OdpowiedzUsuń