piątek, 24 czerwca 2011

Mandala, alteredbook cd i tęcza

Trochę się rozszalałam z tymi postami, ten blog mnie niesamowicie napędza, prawdopodobnie do czasu...
Na  przykład do czasu upałów, ale póki co pokazuję, co wczoraj zmalowałam:

i w sztucznym świetle:





Załączam również dalsze stronki alteredbooka








i wspomniana tęcza, którą łapczywie schwytałam aparatem zaledwie pół godzinki temu:)))






Właściwie miałam zakończyć ten post, ale przypomniało mi się, że mogę jeszcze pokazać skromniutką kartkę, zrobioną dla UHKa na zlot. Miejsca nie zdobyłam, ale co tam!

U mnie nawet na kartach musi być okrągło...




No to teraz mogę Wam życzyć tęczowego weekendu!!!

3 komentarze:

  1. Hej:)

    Magiczne są te Twoje prace, Kochana:)Oglądam naprawdę z zachwytem..
    Dziękuję Ci bardzo wizyty i za otwarte serce - jasne, że mam maila, ten blogowy to mprettythings@gmail.com.

    buziaki,Michasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandala jest urocza. I przyznam, że czekałam na ciąg dalszy alteredbooka, który z każdą stroną zachwyca mnie coraz bardziej. Wpis na tej stronie z wróżką- kojarzy mi się trochę z haiku- powalający.
    Tobie też kolorowego i twórczego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czemuż "skromniutka"?
    wiele piękności UHK pokazała, a twoja kartka była jedną z tych, które od razu przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń