piątek, 17 czerwca 2011

Serduszkowo, Holtzowo

Lubię Tima Holtza, mam na myśli markę, bo faceta osobiście nie znam, hahaha!
Aczkolwiek, jeśli chodzi o papiery, to zdecydowanie te jasne. Będąc dość depresyjną, wolę otaczać się raczej pozytywnymi wibracjami.
 Mam do pokazania dwa obrazki 30x30 na płótnie.
 Pierwszy z drobinkami kwarcu różowego i serduszkiem ze Scrappo.


I drugi z drobinkami kryształu górskiego ( wplecione w drucik). Środek to guzik.


Pierwszy raz udało mi się wstawić linka! Hahaha!

2 komentarze:

  1. piękne, oryginalne prace tworzysz :)
    a kot... ach przecudny! charakterny - od razu widać;)
    marzy mi się taki + dziękuję za odwiedziny u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się holtzowatość po Twojemu podoba:-) na ogół (z czystej przekory:-)) zachowuję dystans do produktów tej marki (prócz tuszy, rzecz jasna-)), a tu się mój dystans poszedł paść, bo zachciało mi się tych papierów nagle:-)

    OdpowiedzUsuń