poniedziałek, 4 lipca 2011

Mediowy tag

Na portalu Polki scrapują jest wyzwanie - mediowy tag. Jeszcze mnie tam nie było...
Co prawda kompletnie jeszcze nie umiem się poruszać po tym portalu, ale zawsze musi być ten pierwszy raz.
Mój tag jest ze zdjęciem. Wymaga tego cytat.
Użyłam farb akrylowych, glimmer mistów, brokatów, liquidów , jak brzmiały wytyczne.








Dodam, że gdyby każdy miał kogoś takiego przy sobie, świat byłby dużo piękniejszy.
Miałam to szczęście spotkać nieco więcej takich osób, ale tag jest jeden. Dziękuję Małgosiu, że jesteś!

A to jeszcze jedna bratnia dusza - kocia - w papierach tym razem





I na koniec bardzo, bardzo dziękuję za bon na zakupy w Scrapkach, gdzie zostałam wylosowana! Dzięęęęęęęęki!
Już "robi się" kolejna praca na kolejne wyzwanie, albumowe tym razem. I już byłoby gotowe, gdyby nie moja drukarka, która nie lubi papieru fotograficznego! Czekam na brakujące zdjęcia, które musiałam dać do wywołania. A cierpliwość nie należy do zasobów moich cech charakteru...Niestety.

4 komentarze:

  1. Świetny tag i piękny cytat. i gratuluję szczęśliwego losowania w scrapkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca, bardzo ciekawa!
    Kociak prześliczny:)

    Gratuluję wygranej, ale masz fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no śliczny!!! i tę rameczkę tak fajnie potraktowałaś!!! wiesz, musiałam do sklepu zaglądnąć czy ona moja czy tez nie... ależ przemiana, zainspirowałaś mnie :)

    Przypominam, że czekam na wytyczne odnosnie stempelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuję się pod tym obiema rękami, Gosia to wspaniały człowiek;)

    OdpowiedzUsuń