wtorek, 19 lipca 2011

Na hindusko

miało być. Ale nie jest. Choć użyłam papieru DCWV Taj Mahal, to jakoś tak mi nie bardzo efekt odpowiada.
Na portalu Polki scrapują pojawiło się wyzwanie "orientalnie", no i sobie pomyslałam, że mandala generalnie jest orientalna i postanowiłam podjąć się tego wyzwania.
Użyłam brokatów, liquidów i ograniczników różnej maści, wybrałam kolorystykę taką trochę hinduską, jak mnie się wydaje, ale już hindusko nie bardzo jest. Mam nadzieję, że chociaż orientalnie.



A to paleta, na której babrałam się kolorami. Zaschnięta mocno, no bo przecież kto by tam się przejmował czyszczeniem jakimś...

3 komentarze:

  1. Jest hindusko :))) I pachnie szafranem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co? jest i hindusko i magicznie...a dla mnie to co piszesz, jak to robiłas to jest dopiero najprawdziwsza magia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca- pogodna i taka ciepła...:)

    OdpowiedzUsuń