środa, 3 sierpnia 2011

Biel i granat

Niekoniecznie mój zestaw kolorystyczny, aczkolwiek lubię granat. Szukałam sobie jakiegoś wyzwania i trafiłam do Artpiaskownicy, gdzie właśnie z tymi kolorami można sobie pokombinować.
A już wolność w zakresie formy jest dla mnie zaproszeniem!
Moja mandala:







Jak zrobiłam mandalę, to mnie jakoś tak pociągnął ten papier i już nocną porą zrobiłam jeszcze kartkę.
Niekoniecznie na wyzwanie, bo z odrobiną fioletu. Taka prosta.



Wreszcie mamy trochę Słońca!!! Choć jestem deszczolubna, to już nawet dla mnie było za dużo deszczu.
Miłego reszty dzionka!!!

13 komentarzy:

  1. Świetne prace i cudne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga młoda koleżanko
    chcę ci uprzejmie donieść
    że kocham wszystkie twoje mandale :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! uwielbiam Twoje kołowe wariacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace i cudne kartkowe przesłanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i piękne mandale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Granat lubię, jako i wszystkie niebieskości, z bielą zawsze się prezentuje elegancko. Mandala w takich barwach mówi mi o prostocie i spokoju, a to bardzo lubię:-)

    A inczyki to moja nazwa dla inchies: http://craftartwork.blogspot.com/p/sownik.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojaaa.. ta druga kółkowa szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka, technika trudna do odgadnięcia. Muszę pogrzebać głębiej żeby dowiedzieć się jak Ty to robisz :) Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę mandale i muszę przyznać, że ogromnie mi się podobają ;) świetne prace!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń