niedziela, 11 września 2011

Big Love

Paski to kolejna moja " niespecjaloność". Jakoś tak ciągną się i ciągną...Mimo to spróbowałam je oswoić. Potrenowałam na takich, nazwa adekwatna - Kamikaze...Połączyłam z papierem, który przypadł mi bardzo do serca - z cukrowymi groszkami. Jakoś wcześniej nie miałam okazji go użyć, a teraz kolorystycznie bardzo mi podpasował.
Przerobiłam okładkę starej książki na folder na zdjęcia. Pierwszy raz również zrobiłam kieszonkę. Generalnie lubię proste formy, bez kombinacji, ale kieszonkom nie mówię - nie :))) Taka to prostaczka ze mnie, ha ha ha ha!!!
Podpinam ten folderk ( lub okładkę??) na wyzwanie- A mi to pasi UHK Gallery.









Trochę fotek było, ale po to, co by dobrze było widać wszystkie aspekty i niuanse, hi hi hi:)))

11 komentarzy:

  1. bardzo ładny mini-parawanik powstał, a ta strona z owalnym zdjęciem i rameczką z kropeczek jest przecudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło Ci super! kieszonka tez przesłodka- nie mówiąc juz o zdjęciach! i jak zwykle pięknie kolorystycznie! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną masz córcię i uroczego kociaka!
    Świetna kompozycja i kolorystyka :).
    A paski Ci służą :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ciągną się i ciągną, no niemożliwe! Jak guma do żucia :D

    Słodko wyszło! Super pomysł z tą okładką i fajny efekt. A ja właśnie m.in. z kamikadze robię album i żałuję, że tylko jeden arkusz ma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam oj tam - tylko na 30 cm się ciągną hahahahha
    Okładka czad - w życiu bym nie wpadła, że można tak fajnie odsłodzić ten papier - guziko-kółeczka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca, super pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również bardzo bardzo się podoba, pomysł i wykonanie, piękny folder :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny album! Na pewno będzie bardzo miłą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny klimacik stworzyłaś :) Paski mi tu bardzo pasują i owalna ramka i kieszonki :) Całość piękna! :)

    OdpowiedzUsuń