wtorek, 6 września 2011

Długo, długaśno

Tak. Dzisiaj będzie długaśno.
Najpierw kwadratowa mandala, która nijak nie chciała wpisać się w koło...próbowałam. A w ogóle powstała pod wpływem chęci odreagowania poprzedniej mandalowej bladości. Poczułam potrzebę k r w i...

Aaaa! Kwiatek z przepisu Michellki.

A teraz zarzucę was stronami z Murakamim. Dawno ich tu nie było, więc nadrabiam i wrzucam więcej.
Połowa jest beznadziejna i wcale nie kokietuję, ale pokazuję, bo szkoda by mi było tych wszystkich słów...







Przy tej ostatniej stronie nie mogę pokazać zdjęcia, bo nie mam na nie zgody, ale myślę, że sam cytat zasługuje na uwagę.


Na koniec podzielę się z Wami słowami kluczowymi, które to znalazłam w swoich statystykach.
Wybrałam kilka najciekawszych.

art photography blog - nooo, z moimi zdjęciami na pewno...
co można zrecyklingować - to ja też pytam...
pyszczysia - ...oooj- nie dam, nie dam...
zeszyt handmade - jestem zainteresowana...
dora11 scrapbooking - Doro! To chyba o Ciebie chodzi....
jak pogodzić się z odejściem męża - hm... świetować?...
panny czy rozwódki - oj, dylemat rzeczywiście...
rozwódki, wdowy - taaa, u mnie ich dostatek...
              i na koniec najlepsze
JAK ZŁAPAĆ KROWĘ W KOKON - ???????????..........
              i jeszcze dzisiaj doszło
hkdjyto - jaki to język????

Fajne, co?! Ubawiłam się!

10 komentarzy:

  1. Ach, piękne! Napisy cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace a słowa kluczowe :D :D ja też ostatnio czytałam swoje i boki zrywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mandala kwadratowa jest piękna, wpisy również, z ciekawością czytałam i przyglądałam się bliżej (dzięki za większe zdjęcia:) Wpis o przyzywczajeniu jest taki prawdziwy... Ostatni o deszczu również... Bardzo fajnie Ci to wychodzi.
    Ale fajowe słowa kluczowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się uśmiałam Kochana!
    Kwadratowa mandala jest świetna!
    A wpisy mi się niezwykle podobają nie tylko ze względu na cytaty.
    Kolorystyka, kompozycja, wszelkie stemplowania i przedarcia również są godne uwagi :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę, potrzeba krwi chyba jest też we mnie, bo kwadratowa mandala mnie absolutnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle niezwykle :)

    a jak złapać krowę w kokon sama chciałabym wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak złapać krowę w kokon hahahahhahahahahaha nie mogłam się tego doczekać :D

    Prace super - książkę miałam okazję zmacać, więc czuje się uprzywilejowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne!! Ty to potrafisz tworzyć klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! Madnadala w czerwieni prezentuje się naprawdę interesująco - jest taka "rozgrzewająca":) Uwielbiam też Twoje strony z cytatami. A słowa kluczowe (szczególnie te z krową) setnie mnie ubawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic dodać nic ująć, tylko pogratulować :-))))

    OdpowiedzUsuń