wtorek, 22 listopada 2011

Kropkomania cd:)

Mandala. Trzecia z cyklu : kropki. Za inspirację kolorystyczną posłużyło mi to cudowne zdjęcie:) Co prawda zrezygnowałam z użycia czerni, bo używam jej w ilościach śladowych,a proporcje kolorystyczne są całkowicie inne niż na wskazanym zdjęciu, więc w związku z tym nie widać niestety związku mandali z kotem ;) Choć prawdą jest, że wgapiałam się tego kociaka z uporem maniaka i  miałam przy tym niewątpliwie dużo przyjemności - kotek ma przecież tyle uroku!!!




Teraz jak tak patrzę na tą mandalę, to kojarzy mi się z jakimiś odznakami kowbojskimi, czy "cóś":D
Gdzieś mi dzwoni w uchu, ale nie wiem gdzie:)

I skoro mowa o kotach to mój poczuł się chyba mało oczytany, bo wskoczył między książki wczorajszego popołudnia...


A tu jeszcze jego puchate łapeczki, na które nie mogę się napatrzeć....


Pozdrowienia ode mnie i mojego kota!!!

12 komentarzy:

  1. Aż się ma ochotę wytargać go za ogon hahaha :)
    Powiedz mu, że ciocia jeszcze wróci :P

    Mi się mandala nie kojarzy wcale a wcale, za to faaaaajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koteczek i jeszcze ładniejsza mandala:)))
    pozdrawiam
    DorotaL
    dorcia48gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne i przerocze kociaki, przepiękna mandala!

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca urocza- niesamowite te Twoje równo "ułożone" kropeczki:)
    A kotek... chciałoby się go wziąć na ręce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki on musi być mięciutki ;))))))) A mandala jak zawsze - niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  6. kocisko masz piękne...
    a mandalę jeszcze piękniejszą!!!
    kropeczki są doskonałe

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropki cudne!!!!
    Głaski w kocie łapki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudeńko... A kocurek jak się przepięknie wylizał po ostatnich przejściach, co mnie bardzo cieszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiciusiowe łapki są cudne :)
    Mandala piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała mandala (kojarzy mi się z zimowym, mroźnym porankiem:)! Niezmiennie też zachwycam się kropeczkami:) W ramach pozdrowień proszę przekazać "pogłaskanie" kotu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W sam raz na zimne dni :-) Pozdrawiam. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta jest moją ulubioną! Czy ktoś jest już jej szczęśliwym właścicielem?
    odchodzę z apetytem na WIĘCEJ mandal ;)

    OdpowiedzUsuń