niedziela, 20 listopada 2011

Mój scrapkącik

czyli ekshibicjonizm pełną parą :D.
Sama bardzo lubię zaglądać w takie kąciki, czy całe "roomy" scrapowe, więc - co tam!- pokazuję i mój!
Nie mam tego luksusu posiadania całego pomieszczenia na pracownię, ale wygospodarowałam sobie to miejsce.   Nie jest nowe, mam je już ponad rok, ale dopiero niedawno pomyślałam, że mogę je pokazać na blogu:)





Tu widoczna Cynkowa karteczka, przytwierdzona do ściany po prawej stronie:)





A tu widać moje ześwirowanie na punkcie brokatów;)


No i to tyle by było obnażania na dziś...
Miłej niedzieli!!!

37 komentarzy:

  1. o matko jedyna...!!!! alez tego masz!!! jestem w głebokim szoku... choc jak dostałm te przydasie od Alexandry, to już zaczęłam sobie zdawać sprawę, że chyba potzrebna będzie osobna szafa....
    a kacik przeuroczy i taki Twój- bez dwu zdań!
    całuski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzatka mówi:
    Jak tu pięknie! Czy to kawałek kuchni? Ile bliskich memu sercu elementów! Buteleczki, półeczki, turkus i fiolet! I jaka ludzka ta sterta gazet pod biurkiem :))))!

    OdpowiedzUsuń
  3. i spokojnie mogła bym tu zamieszkać :-) Pełna podziwu dla porządku :-))))boooskie są te szafeczko-półeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ pięknie!!! zakochałam się w Twoich półeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie jest pięknie, Mandala łezka jest bardzo ładna :) Szafki są świetne i ich kolor. I lampionik i serduszkowa ala pułeczka. Od tylu kolorów farb dostałabym oczopląsu ;) masz duży talent do malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie, cudnie, cudnie!!
    Miałam przyjemność pooglądać i pomacać to miejsce :).
    A ta skrzynka z brokatami - o matko i córko!
    Chcę taką od mikołaja pod choinkę ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak chcę :) Magiczny kącik. Podoba mi się wszystko, dosłownie. Lampki, wieszaczki, kolorki, szafki ehhh, szkoda, że ja nie mam takiego kącika :(

    OdpowiedzUsuń
  8. te półeczki... miodzio :) i w ogole fajny ten Twój kącik :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż... nasuwa mi się tylko jedno słowo...
    z a z d r o s z c z ę !

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pokoik! Tylko usiąść i działać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne to Twoje gniazdko. Najbardziej urzekające są kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. O rany! I Ty mi zazdrościsz szafy?? Ty to dopiero masz warsztat! Ależ tam u Ciebie jest cudnie, przytulnie i mimo chłodnej kolorystyki takie ciepełko bije z tego pomieszczenia. Cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie! Do 4 kątów powinny te zdjęcia trafić normalnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa! taka piękna, klimatyczna mini-pracownia i takie ilości glimmer mistów! nic, tylko się skręcić z zazdrości

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj patrzę , patrzę i zielenieję z zazdrości coraz bardziej ... Masz wspaniały kącik , że o wyposażeniu w przydasie nie wspomnę ...

    OdpowiedzUsuń
  16. raj na ziemi!!! cudowny scraproom :) i same skarby w nim widzę :D coś czuję, że siłą byś musiała mnie z niego wynosić :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Barko klimatyczny kącik, slicznie go sobie urządziłaś

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaa! Wspaniałe miejsce! Cudowna kolorystyka i tyle różności zachęcających do tworzenia! Prawdziwy raj na ziemi:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny!!...taki romantyczny i taki Twój:))3
    a ile masz mediów!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, znam ten kącik na pamięć, w końcu ile razy miałam go przyjemność zobaczyć :) Gratuluję popularności blogowej :) Pozdrawiam.

    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki klimatyczny kącik i jak praktycznie rozplanowany, wydaje się niewielki, a masz tam całą masą skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale dużo przydasi... fajny kącik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale u Ciebie fajnie!! To szafeczko-półeczko-coś z szufladkami jest super! I półka z butelkami na górze, zbiór mistów, brokatów... pyszności :D
    Zakochałam sie w tej fioletowej lampeczce/lampionie!
    Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne miejsce,wręcz magiczne a w ilości brokatów chyba nikt Cię nie pobije :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że mogłam "podglądnąć" Twoje miejsce pracy, ja też bardzo lubię zaglądać do innych osób i oczywiście wszystkiego przy okazji mi się zachciewa... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ Ty masz prześliczny kącik :) piękne te miętowe półeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak cudnie mieć własny kąt do Tworzenia!!!!!Blisko okna(światło dzienne).Łał!
    Cudna Twa pracownia!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę takiego miejsca!!! Aż chce się pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny scrap room! :) Bardzo mi się podoba i zazdroszczę skrzyni pełnej amsterdamów :)
    Zapraszam na wymianę notesową do mnie: http://goga91.blogspot.com/2014/04/wymiana-notesowa.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak tu pięknie i jaki porządek, wszystko tak dokładnie wykorzystane. Pracownia na 6:)

    OdpowiedzUsuń