niedziela, 13 listopada 2011

Serce

...niebieskie:) Na wyzwanie #16 w scrapkach.pl.
 Wycięłam bazę z beermaty, okleiłam  brzegi papierem książkowym i pomalowałam nieco mniejsze serce farbami akrylowymi na kawałku płótna, które przykleiłam do bazy. Z małych turkusików zrobiłam spiralę.
Doczepiłam koraliki i drucik.
I zrobiłam sercu sesję zdjęciową:)


Poniżej niczym serce Buddy:)


Jeszcze pozycja leżąca na alteredbooku z cytatami o Murakamim, o którym to (alteredbooku) zapomniałam.







Przy okazji publikuję dwa wpisy, których jeszcze nie pokazywałam, a zrobiłam je daaaawno, chyba ze dwa m-ce temu.






I miał to być już koniec posta, ale dowiedziałam się, że otrzymałam wyróżnienie od Asi, za które bardzo,  baaaaaardzo serdecznie dziękuję!!!
Nie kontynuuję dalej łańcuszka, już raz brałam udział w podobnym,  pisałam o sobie co nie co i myślę, że to wystarczy. A jeśli chodzi o wyróżnienia, to jest tyle cudnych, interesujących i twórczych blogów, że naprawdę trudno by mi było wybrać te najciekawsze:) Już raz to robiłam ,więc wiem o czym mówię (piszę:)).

Pozdrawiam tu-zaglądaczy!!!

14 komentarzy:

  1. cudowne serducho! dzięki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogromny zastrzyk inspiracji, wychodzę dziś od Ciebie naszprycowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne niebieskie serce!
    Efekt jaki dają wypukłe kamyczki jest zachwycający :).
    Wpisy pełne inspiracji i ... koloru ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. kamyczków i druciku nie mogło zabraknąć na tym pięknym serduszku...a kolor jest po prostu... niebiański!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. serduszko bardzo pasuje do buddy :)

    a alteredbook jak zwykle super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne serduszko! Uwielbiam niebieskości:) Widzę, że alteredbook prezentuje się wspaniale nie tylko z wewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne serce!!! idealnie skomponowało się z postacią Buddy :) a wpisy - magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpisy sa magiczne, powtorze za Kolorowym Ptakiem. Serce piekne, ladnie mu na zalterowanej ksiazce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne serducho...wpisy świetne:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serducho! Podobają mi się kamienie i wiszące kryształki. Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serduszko przypadło mi bardzo do gustu :) Piękne... Ja też chcę tak umieć :) Pozdrawiam. Natalia

    OdpowiedzUsuń