piątek, 9 grudnia 2011

Mandala gigant

Jest to rzeczywiście największa mandala, jaką namalowałam. Jej wymiary to 60cm x 60cm. Nakropkowałam się za wszystkie czasy.
Kolory musiały być orientalne. Jeszcze mi nie przeszło:)



A tu - w zestawie z moją ulubioną zawieszką, sprawczynią tej dużej mandali.



Jest to mój setny post i przydałoby się jakieś candy, ale jakoś nie mam natchnienia i nie mam pojęcia, co by to mogło być:)
Może po nowym roku coś wymyślę?
W ogóle grudzień nie jest moim ulubionym czasem w roku i nie porywają mnie świąteczne klimaty.
Najchętniej zapadłabym w zimowy sen, jak niedźwiedź i obudziłabym się już po tym całym zamieszaniu:)))
Nie jestem jednak niedźwiedziem, więc pozdrawiam Was po ludzku - baaaardzo serdecznie!!!!!

10 komentarzy:

  1. niech ci nie przechodzi! pięknie wyglądają te kolory w mandali, a wzorki kropeczkowe są przecudne!!! snu zimowego nie życzę, bo stęskniłabym się za twoimi pracami, ale życzę ci polubienia klimatów świątecznych, bo i tak nie da się ich za bardzo uniknąć ;)

    i wcale nie trzeba zaraz candy robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O!! widzisz??!!! dobry kierunek!! jak tylko ustalę miejsce zawisu ( i zgromadze troszkę kasy nie przeznaczonej na praktyczne i przyziemne sprawy remontowe) to się po nią ( lub podobną ...) zgłoszę!

    Jest piękna!!!!!
    i nie zasypiaj, pleaseeeeeeeeeeeee!!
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, mega wypasiona bym powiedziała, takie kolorki nastrajają bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Manadala jest po prostu fantastyczna! Podziwiam te szczególiki - jej wykonanie musiało być pracochłonne. A kolory są urzekające - takie optymistyczne i ciepłe. Aż się uśmiecham jak na nią patrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby do wiosny!
    Mandala jest cudna :) Bardzo mi się podoba.
    Zamiast zasypiać kropkuj, proszę, dalej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała mandala:) kolory super energetyczne :)zawieszka miodzio :-D wykonanie pierwsza klasa:0
    nie słodzę, tak jest!!!
    nie zasypiaj,żle bedzie na świecie bez Twoich prac i słów - bury grudzień i brak słońca, o nie
    trzymaj się ciepło
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pełna podziwu:) Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jakie piękne kolorki, cudne wzorki i dopracowane szczególiki, to jest to co sowy lubią najbardziej :)
    Ja też tak mam z zimą i świątecznym zamieszaniem. Z reszta jestem takim leniem, że całe życie bym przespała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TO jest niesamowite! TY jesteś niesamowita!! ahh!

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo... Coś wspaniałego..

    OdpowiedzUsuń