niedziela, 29 stycznia 2012

Mój własny świat i ja w nim:)

Kolażowni następne tematy.
Nie mogłam sobie odmówić zrobienia sobie swoich własnych interpretacji:)

Najpierw "Mój własny świat". W środku ja, a wokół istoty i zjawiska mi najbliższe. Można by więcej tych wymienić, ale jak mawia moja bliska sercu osoba, ma to być " synteza struktury funkcji ": D
( Pozdrawiam Asiu P.!!!)



A w temacie "Autoportretu" wydumałam takie coś:


Strrrasznie lubię kolażowanie.

I kończę już, bo obowiązki wzywają...Kurcze, przydałby mi się ktoś do pomocy od spraw przyziemnych...;)

10 komentarzy:

  1. no i co? znowu świetne! strasznie podoba mi sie "mój własny świat", kolory zwłaszcza, treść też ale to po bliższym przyjżeniu się! pierwszy rzut oka- kolor!
    autoportret- tu z kolei kolory mnie dziwią- Ty i brąz???- co prawda tylko pobocznie , moze na zasadzie kontrastu? czy to beż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo utalentowana z Ciebie osóbka!
    Kolażowanie podziwiam bo sama nie umiem ;).

    P.S. Jak już znajdziesz tego pomocnika, to przyślij go do mnie ;P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace! Autoportret zwłaszcza :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie go przyślij!!! Świetne prace, jestem pełna podziwu za ujęcie tematu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z wpisaniem kolażu w strukturę mandali! Fantastycznie wychodzą Ci te prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, świetne zestawienie kolorów w pierwszej mandali, niebieskości i turkusy strasznie skradły mi serce w ostatnim czasie, autoportret bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty zawsze sobie wydumasz tak, że ja potem patrzę i dumam... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń