poniedziałek, 23 stycznia 2012

Towarzystwo wzajemnej inspiracji:D

A było tak: najpierw naszło mnie na kolory orientalne i zrobiłam jakieś tam mandale i zawieszki w tym stylu. Potem zajrzała do mnie ( na bloga) Ystin, "zaraziła" się orientem i zrobiła orientalne kolczyki. Z kolei - ja ujrzawszy te kolczyki oczyma duszy "zobaczyłam" mandalę. I koło inspiracji się zamknęło:)))
Trochę to trwało zanim ta mandala "wyłoniła" się ze mnie w materialnej postaci, ale w końcu jest.
Jest z tych większych - 50cm x 50cm.




Dziwnymi drogami przechadza się inspiracja czasami. Już byli Aborygeni, Orient, teraz - sutaszowe kolczyki...Ciekawi mnie bardzo, gdzie jeszcze poprowadzi mnie inspiracja???

Ostatnio dużo u mnie pomarańczowego. Ciekawe...

11 komentarzy:

  1. Jakie ma piękne kolory, jest cudna :)
    ps. Nie działa link do kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz widać skąd inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta mandala tak mi się jakoś z Ystinowymi kolczykami skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna ta mandala........a te kolory......super

      Usuń
  4. Uwielbiam takie wzajemne inspiracje i ich efekty :-) energetyczna bomba

    OdpowiedzUsuń
  5. no tego jeszcze nie grali!! jestem w szoku totalnym, bo co innego skojarzenie z mandalą a co innego jej zaistnienie w realu!!!
    to niesamowite zobaczyć ten kształt w takiej wersjii...
    Jyoti, super Ci wyszło! no to inspirujemy sie wzajemnie!
    ależ mi sie sznupka cieszy na ten widok.
    Całuski serdczne
    ♥♥♥

    ps. Magda to posta nie przeczyta ale skojarzenia ma dobre...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna, widziałam te kolczyki i cóż za podobieństwo, jak widać inspiracje są wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  7. i zapomniałabym, nie wiem czy przyjmujesz wyróżnienia, ale zapraszam do mnie po jedno

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie jesteście moimi guru:)zachwycam się niezmiennie, nieustająco i podziwiam ogromnie.Jesteście SUPER!teraz Ystin wyczaruje mandalowe kolczyki lubo wisiorek a potem....Inspiracji nigdy dosyć:D
    całuję
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca, świetne energetyczne kolory!!
    No i fajna historia;)

    OdpowiedzUsuń