czwartek, 9 lutego 2012

Inna niż wszystkie

które do tej pory zrobiłam. Zawieszka:) Inspiracja przyszła stąd.
Plus powtórka z Ho'oponopono.




Cały ten czas, kiedy robiłam tą zawieszkę nuciłam pod nosem żołnierską piosenkę: "(...)żółty wiślany piaaaach, wioski słomiany daaach.Co ci przypomina, co ci przypomina widok znajoomy teeen".....lalalalala:D
Nie mam pojęcia skąd ta nuta się przypałętała, ale mam nadzieję, że bynajmniej zaklęłam w zawieszce dobry nastrój:)))
Niech nas trzyma więc dobry humor!!!

10 komentarzy:

  1. Wiosna, wiosna i zawieszka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och uwielbiam kwiaty ... magnolia jest jednym z moich ulubionych ... zawieszka bombka i ten kolor różowiutki :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!!! Dyndadełka też śliczne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O! rzeczywiscienna, ale tak samo cudna..trudno się oprzeć takiej inspiracj- kwitnące magnolie to najpiękniejszy widok świata... no moze jeden z najpiękniejszych...
    ale dlaczego żółty wiślany piach????

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie inna niż poprzednie, bardzo mi się podoba, ten kwiat nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna treść, piękna inność i piękne wykonanie:-)
    urocza, subtelna zawieszka a te słowa...warto je znać:)
    papa na dłuższy czas
    dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tak jak i zdjęcia, które Cię zainspirowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudna!!! taka wiosenna i delikatna, przepiękna magnolia i przesłanie, całość, no ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam magnolie:) Dzięki tej zawieszce zrobiło się tak jakoś wiosennie:) Zawieszka jak zwykle jest przepiękna - taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Subtelna i piękna. Czuć już wiosnę mimo, że za oknem śnieg.

    OdpowiedzUsuń