czwartek, 16 lutego 2012

Moment for two

Zrobiłam "coś", co ma trochę z kolażu i trochę ze scrapa, ale dla mnie to jest zawieszka.Zawieszka w kategorii - bezdyndałkowa : D I było mi bardzo trudno ją sfotografować. A do tego zapałałam podziwem do tych scraperek, co robią scrapy. Jak to wszystko połączyć?! Dla mnie każdy najmniejszy fragmencik to było "za dużo"...
Jako tła użyłam fragmentu pięknej norweskiej gazety, której mam kilka numerów i które służą raczej do oglądania, ale tym razem poświęciłam stronę i kawałeczek:) 
A wszystko to na wyzwanie chwila dla dwojga w UHK Gallery - inspiracje.

Zdjęć kilka robionych w różnych miejscach w poszukiwaniu widoczności...





Nie jestem zadowolona z jakości zdjęć, ale trudno...
Mam jeszcze coś na to wyzwanie, ale dopiero jutro pokażę:)

8 komentarzy:

  1. o i kociaczek się pojawił, tym razem nie Twój słodziak ale też ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha!!! To też mój słodziak! A raczej dwa słodziaki:)))

      Usuń
  2. Jyoti, ta zawieszka jest cudowna!! Świetnie wszystko skomponowałaś:) I zdjęcie też super;) Zachwycona jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaakie słodziaki w tłusty czwartek:)mniam, mniam:)
    Pysznych pączków:D
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. :)) bardzo pozytywna praca!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidzia nie męcz kota hahahahahah pierwsze co pomyślałam :P
    Fajoski!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ... i panieneczka i ten kociaczek superowo wygladaja pozdrawiam a kota zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam czepiasz się jakości zdjęcia. Dla mnie kolorki są super dobrane.

    OdpowiedzUsuń