środa, 1 lutego 2012

Po angielsku / In English

Dziś post wyjątkowo po angielsku. Na co dzień piszę tylko po polsku, bo angielski znam słabo.
A postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu CR84FN47 na blogu CR84FN Color Challenge.


Zachęciła mnie do tego Monika, która robi fantastyczne rzeczy.
Bardzo lubię wyzwania kolorystyczne. Zrobiłam zawieszkę. Jest to moja ulubiona forma craftowa w ostatnim czasie. Bazą jest tektura, którą odpowiednio ozdobiłam i do tego doczepiłam koraliki:)

Exceptionally today my post is in English. In my everyday writing I use only Polish, because I have to say I'm not rally good in English.
But I decided to take part in the challenge CR84FN47 from the blog CR84FN Color Challenge.
That was Monika who encouraged me to do that and whose work I absolutely adore.
I like colorful challenges very much.
I made a hanging picture. It's my favorite form of craft at the moment. I made the base of cardboard then I paint it and I fasten some little beads to it and that's it:)







Pozdrawiam serdecznie Wszystkich Zagladających!!!
Warm regards to all my readers!!!

11 komentarzy:

  1. Jaka piekna w tych kolorach :) A Twoj angielski jest znakomity :) Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki!! good luck♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tytuł skojarzył mi się (sama nie wiem dlaczego) z wyściem po"angielsku" - tak bez pożegnania...
    a zawieszka - 1! miejsce zagwarantowane (na pewno w moim serduszku). kolory walentynkowo-cukierkowe lub pysznościowe: bita śmietanka z truskawkami+niebieskie marcepanowe ciasteczka:)
    a Twój angielski b. dobry:)
    całuski i ściskam kciuki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm... Śliczna truskaweczka. Mam -17za oknem i marzy mi się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna zawieszka w pięknej kolorystyce!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna zawieszka! Wspaniale połączyłaś kolory i całość (wraz z moimi ukochanymi koralikami) wyszła świetnie! Ogromnie się cieszę, że wzięłaś udział w wyzwaniu i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely beautiful!!! So glad you came to join us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pretty project, very nice work!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a beautiful work of art! Thanks for joining along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I am so GLAD you listened to your friend Monika! This is just BEAUTIFUL! I LOVE how you painted this and the hanging beads are just WONDERFUL! THX for playing with us at CR84FN! Hope you play again!

    OdpowiedzUsuń