niedziela, 19 lutego 2012

Zieleń i... sentymenty:)

Jeszcze jedna zielona zawieszka. Zieleń to kolor ośrodka serca. Ośrodka w sensie czakry. Harmonizuje uczucia, koi nerwy. Uspokaja psychikę.
Nie wiem, czy jestem uspokojona, bo funkcjonuję ostatnio, jakbym na jakimś innym zielsku bazowała, hahahaha!!!!....





To ostatnie zdjęcie z lampą błyskową zrobione jest.

No i mam jeszcze dwa kolaże, nic specjalnego, ale zabawa była. Do Kolażowni na fejsie:)
Pierwszy do tematu "książki".


A drugi... No właśnie. Moje wspomnienia z PRLu:)))
Wywołał sentymenty, bo mnie tam dobrze było wtedy. Całe dzieciństwo i młodość przeżyłam w tym okresie, więc kojarzy mi się raczej wesoło:) Trudno było zawrzeć wszystkie wspomnienia na skrawku papieru, więc wybrałam tylko kilka z nich. A przecież była jeszcze Pippi, Janosik...Ależ mnie fascynowała relacja Janosika z Maryną....:) I cała plejada polskich zespołów... Republika, Kult itd...


Zacytowane zdanie jest komentarzem z you tube pod jakoś muzyką z lat 80tych. Spisałam sobie, bo mnie rozczuliło mocno.
Miłego reszty dnia życzę!!!

9 komentarzy:

  1. mandala cudna, bo przecież nie mogło być inaczej ;)) a tym drugim kolażem mnie zaprowadziłaś we wspomnienia... ech!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone mandale - wyjątkowo poprawiają nastrój. W takim wykonaniu zielony nie tyle koi nerwy, co pobudza do życia w środku tej burej zimy. Co do wspomnień - widzę, że wiele mamy wspólnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, no rzeczywiscie jesteś jak na zielu, bo trudno nadążyć za Tobą , co chwila coś pięknego ( i pracochłonnego) pokazujesz- czy Ty wogóle śpisz???
    całuski♥

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, tempo masz niesamowite!!!! Świetne prace, ostatni kolaż szczególnie, bo to i moje czasy, a Republiki i Kultu słucha już następne pokolenie. Bywa, że na kaseciaku :D, a bywa, że na żywo, jak dziś Kazika....

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie nadążam komentować!!! wszystkie twoje prace jak zwykle świetne, co do jednej!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony to jest to :) lampą zawieszka wyszła tak magicznie :), kolarze wyśmienite

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolaż z PRl-u i ten cytat doszczętnie mnie rozbawił i powalił:-)
    A zawieszka wiosennie zielona trawką mi pachnie-D
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  8. kolaż książkowy jest naprawdę extra ;-)

    OdpowiedzUsuń