poniedziałek, 12 marca 2012

Candy fiolet

Wreszcie zmobilizowałam się, żeby dorobić obiecany dodatkowy kolor do candy...Na razie mam tylko mandalę, ale dzisiaj zamierzam zrobić zawieszkę. Wtedy obiecany komplet wstawię do candowego posta. A chciało mi się powiedzieć - candyzowanego...:)
Ten komplecik będzie fioletowy.

Pochmurno dzisiaj strasznie i ciężko zrobić udane zdjęcia, zwłaszcza fiolet. Biegałam po domu w poszukiwaniu  możliwie najlepszego światła...




Najlepsze okazuje się moje małe scrapowe biurko:))

Cieplutko pozdrawiam!!!

20 komentarzy:

  1. Oczy nie mogę oderwać, takie piękne *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczna, serduszkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fiolet ciężko sfotografować, prawda :) a mandala piękna, serduszkowa i faktycznie słodka!

    OdpowiedzUsuń
  4. to znaczy, że Twoje miejsce pracy ma idealne oświetlenie- czyli ze wszech miar pozytywnie. Mandala super, teraz to juz to Twoje candy jest po prostu powalające♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, miało nie być tłumów ;)
    Ta fioletowa mnie czaruje... Normalnie moje błękity wzięła i czaruje...
    Wiesz, że jest z taką energią, że aż piszczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę taka fioletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rozkochujesz dziewczyny, tudzież mnie, w swoich cudeńkach, a potem...och TY ...:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie to cudne, nie mogę sie napatrzec na te Twoje mandale.

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie cudeńko :) uhmmm.... chcę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od pewnego czasu podziwiam Twoje prace i ...oczu oderwać nie mogę:)Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja faworytką i tak pozostają żółcienie, ale fiolet też wyszedł Ci przecudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta mandala a fiolet super wygląda.
    Uwielbiam twoje mandale.
    Pozdrowionka.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie szukaj światła, użyj fotoszopa ;)

    (albo gimpa, bo jest darmowy)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fiolet prezentuje się niezwykle uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lawendowo - wrzosowy zawrót głowy:D Mandala marzenie:)
    buziaki
    dorcia
    ps.dzięki za Murakamiego - Owca super:klimat. słowa, humor i to coś... :)))))
    d.

    OdpowiedzUsuń