środa, 21 marca 2012

Candy - wyniki losowania

Nadszedł ten dzień. Jakoś tak szybko. Czyżby czas przyspieszył...?
Zgłosiło się równe STO osób. Komentarzy było 103, ale trzy były zdublowane. I nie spodziewałam się aż tylu osób, w związku z czym jest mi niezmiernie miło:)))
Losowanie odbyło się metodą tradycyjną, ponieważ nie znam się na jakichś tam randomach...

Osobą losującą była moja latorośl:


Tak wyglądały losy:)


A wygrała...

CYNTHREA BIJOUX

A że było dużo chętnych, to zdecydowałam, że będzie jeszcze jedna wygrana i jest nią:

PAPIERNICZKA

Najpierw oczywiście prawo wyboru ma pierwsza wylosowana osoba, a potem druga.
Obie proszę o kontakt. Najlepiej napisać maila na adres - yioti@wp.pl

Mam wyrzuty sumienia, że tylko dwie osoby mogłam obdarować, no ale tak to jest z losowaniem...Zwykle i tak wygrywa jedna osoba. I chyba własnie przez to sama bardzo rzadko biorę udział w candy. Trzeba mieć po prostu szczęście.

A wygranym bardzo serdecznie gratuluję!!!

27 komentarzy:

  1. Gratulacje, piekne te witrazowe latarenki na oknie :) Chojnie obdarowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję szczęściarom :)
    a ja właśnie zamierzam z randoma skorzystać w moim candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że maszyna losująca wyjątkowo urocza to szczęście sprzyjało komuś innemu;) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szczęście wylosowane z Takich rąk - to dopiero gratka! Mi się te tradycyjne losowania podobają, dotykasz karteczki i jak wróżba w chińskim ciasteczku :))
    Tylko, żeby 100 (!) zgłoszonych wypisać - no to naprawdę nielada zadanie.
    Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  6. Latorosl losujaca bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za świetną zabawę, gratuluję wygranym i podziwiam za samodzielne wykonanie i wypisanie 100 losów:)Wyczyn nielada:)
    dorcia
    ps. a maszyna losująca urocza, jakie piekne dłonie!chociaż nie mnie wyciągnęły:(
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje zwycięzca nagrody pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Szczęśliwców!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za super zabawe a dziewczynom gratuluje super wygranej:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. eh, przeszło koło nosa...
    gratulacje dla dziewczyn i dzięki Asieńko za miłe chwile oczekiwania♥

    OdpowiedzUsuń
  12. ohhh.. szkoda, nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować zwyciężczyniom.
    GRATULUJE!

    OdpowiedzUsuń
  13. OCH AAACH, a już miałam zwątpić w to, że marzenia się spełniają.
    To najmilsza rzecz, jaka mnie spotkała w ostatnim czasie. :) Jestem szczęśliwa. Po prostu. Dziękuję! Dziękujędziękujędziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Taaak! Jaka cudowna niespodzianka!
    Wielkie, ogromne dzięki! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje....tylko pozazdrościć!
    Pozdrowionka.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Eeh.
    No cóż, gratulacje, szczęściary ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Latorośl powiadasz a czy u Ciebie to nie oznacza czasem siostry??? bo w córkę nie uwierzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka, córka...I to późno dość urodzona:)

      Usuń
  18. Gratulacje dla szczęściar i dzięki za wspaniałą zabawą

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez te candy choć nic nie wygrywam poznaje fajne blogi. Do których będę zaglądać. Na coś się przydają ta nasza kobieca pazerność na biżuterią i prezenty. :)
    Dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za zabawę i na pocieszenie dla wszystkich przegranych zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. A z taką niecierpliwością tu dzisiaj wchodziłam:)
    Dzięki za fajną zabawę! Dziewczynom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Choroba i znów mi się nie udało,
    ale co tam dalej będę cieszyć oczy na ekranie ;-))
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Dziękuję za zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń