piątek, 23 marca 2012

Dawno, dawno temu

czyli 4 years ago w dalekim, obcym kraju żyła sobie taka jedna i brała się z życiem za bary...:)
Tak, to znowu ja na scrapie o nietypowym rozmiarze.

Bardzo spodobała mi się wyzwaniowa paleta kolorów w Art - Piaskownicy.
Baza to tektura jak zwykle oklejona książką i pomalowana farbami akrylowymi i pochlapana ecolinami.
I już chyba na stałe do arsenału moich środków scrapowych mogę zaliczyć wszelkie badyle. I druty, ale to już akurat nic nowego.


A to piaskownicowa paleta


I kilka przybliżeń mojej pracy




No i to chyba starczy na dziś?

Aaa, czytałam niedawno Cień wiatru Carlosa Luisa Zafon. Rewelacyjna książka! Dawno czegoś równie wciągającego nie czytałam i mam parę zajefajnych cytatów, którymi chciałabym się z Wami podzielić:

1.Armia, małżeństwo, kościół i bank: oto czterech Jeźdźców Apokalipsy. :D:D
2.Danielu, jest pan blady jak pośladek zakonnicy. :D
3. Do sal wykładowych przychodzą małpy. Darwin by idealistą i marzycielem (...). Jaka tam ewolucja. Zanim trafię
na jednego myślącego, muszę stoczyć bitwę z dziewięcioma orangutanami.
4.Ludzie będą gadać i wszystko rozgrzebywać. Człowiek nie pochodzi od małpy, tylko od kury.:D

Paaaaaaaaaa!

14 komentarzy:

  1. Ruda Ty Biedronko przebrzydła, normalnie nie mogę się napatrzeć :P
    A jeszcze jak na zbliżeniu obok fuksji urwałaś kawałek pomarańczu w groszki, to smak taki... Wiesz jak to gra z rudością? E tam wiesz...
    Będę sobie przyłaziła popatrzeć - a już jestem tak blisko końca mojego zamieszania, że aż piszczę w środku z takiego "już, już, już" za momencik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A przyłaź, przyłaź...:D Ale wiesz co? Rozżarzyłaś moją ciekawość aż do czerwoności...!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a siebie wiesz jak rozżarzam! bo to schnie, potem znów i schnie i znów i nocami nie śpię, bo tak mi się chce malować...
      ja sama się doczekać już nie mogę końca ;)

      Usuń
  3. piękne chlapanie
    i w ogóle to ty jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dzięki! Ale chyba dla sprostowania będę musiała zamieścić jakieś bardziej aktualne zdjęcie...
      Te 4 ostatnie lata mocno wyryły się we mnie...:)

      Usuń
  4. Ooo nieee jaka cudna focia! :* A cytaty dają do myślenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna kompozycja! bardzo mi sie podoba sposob w jaki wkomponowalas patyk do swojej cudnej pracy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cos z tej kury chyba jest... chyba na pewno... a kartka super i zgadzam się co do zdjęcia, jest super, a patyczek po prostu rozbraja♥

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj ślicznotko :)) do twarzy Ci w tych kolorkach wyzwaniowych! a patyk to już chyba Twój znak firmowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cytaty rewela, a połączenia kolorków nie do napatrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko dla formalności się odezwę, że mnie się jak zwykle wszystko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne po prostu i do tego jeszcze widać, że fotogeniczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna dziewczyna o wiosennych oczach:-))))w pastelach:)
    kokokokochana całuję wieczornie
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  12. do cytatu nr 2 wpisałabym Mariuszu...hahhahaha;)

    OdpowiedzUsuń