czwartek, 15 marca 2012

Narcyzm w rozkwicie, czyli znowu ja

w bardzo interesującym towarzystwie:) To "niezwykłe" grafitti można zobaczyć  w Stavanger, w Norwegii.
Odkąd je ujrzałam, zapragnęłam zrobić sobie tam zdjęcie:) Trochę się czaiłam, bo tam ruch uliczny duży, ale co tam! Albo ma się poczucie humoru, albo nie. I już.
Zrobiłam coś, jak LO w zmienionym kształcie na 2 wyzwanie na blogu CraftHouse.
Jednym z warunków jest użycie przynajmniej jednego produktu z Crafhose, więc ja użyłam tego wykrojnika i ten metalowy kwiatek.


Inspiracją było to zdjęcie, którym można się zainspirować w dowolny sposób:



I trochę szczegółów




Patyk jest pozostałą częścią patyka z ramki z poprzedniego posta. Tym razem owinięty zielonym drucikiem.
Baza to tektura oklejona starą książką. Tło pomalowałam sama palcami swoimi:))) Farbami akrylowami.
Pochlapania to ecoliny. Trochę dekoracyjnej taśmy, napis wycięty z holzowego wykrojnika, guzik, perełki i to chyba wsio:)
Zielony ostatnio na topie. 

Pa, paaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fajny ten graficiarz:) a karteczka śliczna i dowcipna.
    a próbowałać do pochlapania użyć starą bądź młodą szczoteczkę do zębów?
    Asik:)jeszcze raz ogromne buziaki i podziekowania:D
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite, po prostu nie mogę uwierzyć, jak Ty to robisz, że niby nie ma w tej pracy wielu rzeczy, a tak przykuwa wzrok! I znowu ten patyk, chyba zacznę węszyć w poszukiwaniu własnych ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenna zieleń rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przez chwilkę miałam wątpliwość, która to Ty... ale to wyłacznie z powodu mojego dużego krótkowidztwa- wyszło super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która, no ruda, ruda ;)
      Super - podpisuję się wszystkimi paluszkami

      Usuń
  6. Jyoti, swietne zdjecie! Zanim sie przyjrzalam i doczytalam zastanawialam sie, skad wytrzasnelas taka rockandrollowa kolezanke!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zielono, fajna grafika na zdjęciu ale się uśmiałam

    OdpowiedzUsuń
  8. zielone cudo ... a zdjęcie boskie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie kapitalne! Wcale Ci się nie dziwię, że musiałaś je mieć:) Świetne LO!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ten metalowy kwiatek ma piękne OKO ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. z gołą pupą...:D a patyk i tak rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleś Ty zwariowana Jesteś!
    Świetny scrap :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna praca. Lubię taką zieleń :))

    OdpowiedzUsuń