środa, 14 marca 2012

Post narcystyczny:)

A wszystko za sprawą aktualnego - 27 wyzwania na blogu scrapki- wyzwaniowo.
Zrobiłam...hmmm, chyba można to nazwać ramką (?) na zdjęcie. Własne zdjęcie sprzed czterech lat, kiedy miałam jeszcze długie włosy. No i oczywiście - zdjęcie mocno rozświetlone w programie do obróbki zdjęć:)))

Użyte media to:
1. Farby akrylowe do pomalowania tekturowej bazy obklejonej starą książką.
2. Brokaty do pomaziania.
3. Crackle accents do pokrycia pomalowanej bazy.
4. Tusz distress do potuszowania brzegów i trochę więcej, żeby wydobyć te popękania. Kolor tuszu - frayed    
     burlap.






Do tego doczepiłam patyk ze spaceru. Chociaż właściwie to nie był spacer... Kto mnie zna, ten wie, jak się ze mną spaceruje...:) Nie chodzę, tylko biegam. I jeszcze nierzadko gadam do siebie... Wiem, bo parę razy przyłapałam się na tym:)))
To tyko taki mały wątek spacerowy... :D :D

A wracając do patyka, to okręciłam na nim turkusowy drucik i doczepiłam koraliki i serduszko.
U dołu ramki to chyba widać,że to guziki?
Napis z książki pt. " Być wolnym " Manuela Schocha, szwajcarskiego, nieżyjącego już mistyka. Jeszcze nie czytałam książki. Leży na półce i czeka, ale czuję, że to napisane dla mnie:)

Nno. Dość słów.
Życzę wszystkim miłego dzionka!!!

25 komentarzy:

  1. Co ty masz w sobie, że nawet zwykły patyk potrafisz sobie okręcić wokół palca ;)
    Wspaniale wygląda ta ramka, a Ty w środku - jak nimfa leśna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielenie wyszły piękne, a dokręcenie do patyka drucika wyszło super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guziki wyglądają bardzo ciekawie, zieleń bardzo miła dla oka, zdjęcie bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Panną Pandką- masz coś niesamowitego w sobie♥

    OdpowiedzUsuń
  5. I co ja mogę napisać, ponad to co już zostało powiedziane!?
    Tyle, że inspiruje mnie ta fotografia... Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie pomyślane i takoż wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie mediowo...kolorystycznie i ten patyk!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna Ty, ramka i cytat :) patyk wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i bardzo oryginalna ramka! Guziczki i patyczek dodają jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna ramka, guziki pomysłowo użyte i ten kijek dodaje wdzięku.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt Asiu fakt;) Ty biegasz jak kenijski wojownik, nawet na spacerku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha! Aleś mnie rozbawiła!!!

      Usuń
  12. Zachwyciłaś mnie tą pracą:) I zdjęcie śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. praca jak zwykle ;) czyli super!

    ale wiesz - mnie ten cytat nieco przygnębił, jakiś taki pesymistyczny jest... bo tylko na sobie... a co z innymi, nie można razem, wspierać się wzajemnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można się wspierać, ale np. jak siedzisz u dentysty - ktoś może Cię trzymać za rękę nawet, to jednak ten ktoś nie przeżyje za Ciebie zabiegu, to Ty to przeżywasz. Człowiek przechodzi przez kanał rodny sam i umiera sam, nawet jeśli wokół są ludzie:)

      Usuń
  14. cudna rameczka i zdjecie śliczne ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Narcyz to piękny kwiat tak jak Twoja podobizna:)Twoje oczy prawie mnie uwiodły, a to zamyślenie? zapatrzenie rzeczywiście inspirujące:D
    cytat idealnie pasuje do fotki,tekst popieram - cóż życie to nie je bajka:(
    a rameczka ciekawa,zajefajna-super:)
    papatki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jyoti! Ty śliczna jesteś :)) praca też super!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna Jyoti i jej cudna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna! i zawieszka i modelka :D
    bardzo mi się podoba motyw z patykiem ;) niby takie proste... ale jakie efektowne!!!
    kolory niesamowicie relaksujące :D:D:D

    OdpowiedzUsuń