sobota, 31 marca 2012

Sielsko

Prawie dwa lata temu zrobiłam albumik i właściwie nie wiem, czemu go jeszcze tutaj  nie pokazywałam. Grzebałam wczoraj w swoich starych pracach i po krótkich oględzinach pomyślałam, że czemu nie? Ma pewne niedoskonałości, które mnie wnerwiają, po za tym paru ujęć nie mogę pokazać, ale do większości nie mam większych zastrzeżeń.
Zdjęcia pochodzą z lipca 2008 roku. Ja i moja córcia. I jeszcze wujek z ciocią się załapali:):)













Byłyśmy w magicznym miejscu, do którego lubimy wracać. A tak swoja drogą, to ten czas straszliwie  pędzi, prawda??? Zdecydowanie za szybko...

Słonecznego, inspirującego weekendu życzę!!!

15 komentarzy:

  1. Cały czas powtarzam, że najdłuższy rok w moim życiu to była moja VII klasa podstawówki. A potem - już jakoś coraz szybciej i szybciej. Człowiek nawet się nie obejrzy a tu kartki same spadają z kalendarza :)
    Album mi się bardzo podoba, nie wiem gdzie Ty masz do niego zastrzeżenia! Kolory są wspaniałe, kompozycja jak zwykle świetna, idealnie wyważone, ani nie za skromnie ani za bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny! Wspaniała kolorystyka, dodatki. I zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten album- To Ty juz pare lat takie cudka tworzysz...? nic dziwnego, że coraz piękniejsze♥

    OdpowiedzUsuń
  4. szalenie mi się podoba ta stronka z rybką na wędce!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album -zaczarowałaś chwile

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, klimatyczne miejsce:)))))Czarodziejska książeczka:)śliczne zdjęcia i dziewczyny:D
    papatki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny albumik taki wyjatkowy ... och i czemu się wczesniej nim nie chwaliłaś .. cudenko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzi szybko i coraz szybciej, jakby mu ciągle za mało było..

    Album w super kolorach, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ bajkowy albumik! Cudne kolorki, mniam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. NO CUDNY - w moich kolorach i tan papier z tymi kwiatami MAGICZNY, ale te kręgi wodne i te dodatki Twojej łapki - CUDA!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Albumik jest cudowny... podwójna radość dla oglądającego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny ,klimatyczny ,niesamowity :) -buuuuuu !!!!!!ja też bym taki chciała ,niestety bozia nie dała mi takiego talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny albumik! Kolory są wspaniale dobrane! Ile jeszcze takich cudów kryjesz w zanadrzu?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co Cię tam wnerwia?... ;)
    Jest bardzo ładny, piękne kolory i szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja się na niego nie mogę NAPATRZEĆ i wracam tu ciągle ;)*

    OdpowiedzUsuń