niedziela, 25 marca 2012

Zielony i zielony oraz zielony

Znalazłam taką właśnie paletę kolorystyczną na blogu Kreatywnym w wyzwaniu#3 "Gram w kolory(wiosna):) A że bardzo chodziły za mną patyczki w mandali, więc zrobiłam wiosenną mandalę z patyczkami, które to pochodzą z mojego wiklinowego płota (czy płotu???)...To bardzo wdzięczny materiał:):)







Baza to tektura - 30cm x 30cm, oklejona książką i pomalowana farbami akrylowymi i ecolinami. Mandalę namalowałam na płótnie, doczepiłam pocięte patyczki (owinięte drucikiem) i całość przykleiłam do bazy. Dokoła, wzdłuż boków wykorzystałam dekoracyjną taśmę, którą coraz bardziej lubię.

Zgłaszam więc mandalę na wiosenne wyzwanie. Można wygrać bon 50zł (+ koszty wysyłki)  na zakupy w Świecie Pasji.

Miłej niedzieli!!!!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. wow ale śliczność ... i te patyczki superowy i oryginalny pomysł pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, że jak nie umieścisz patyków, to nam zacznie czegoś BRAKOWAĆ ♥
    A swoją drogą zielone też lubię, ja wszystkie Twoje Mandale - mniam
    A ta jest maleńka, ale te patyczaki - to sama rozkosz - taśma taśmą, ale DRUCIK jest i też zielony - połykam oczami!

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosennie aż miło :)) świetny ten okrąg z patyków!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie i pomysłowo wykorzystałaś patyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dość,że piękne to jeszcze w moim ulubiony zielonym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że patyczki rządzą:) Oby tak dalej:) Zieleń niezwykle eneregtyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. To ci dopiero pomysł na patyczki :) Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej słońce jest zawsze za darmo....te słoneczne patyczkowe promienie nieziemsko wiosenne :)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. soczyście, wiosennie i bardzo oryginalnie :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu świata pasji :)

    OdpowiedzUsuń