sobota, 14 kwietnia 2012

Amulet Mocy

To drugi amulet w mojej "karierze"... zrobiony... uwaga, uwaga!... Z nowej kolekcji UHK Gallery - Azzurro.
A ponieważ jestem chwalipiętą, to muszę się pochwalić, że jestem   p i e r w s z ą  osobą, która miała te papiery w rękach : D. Po za UHKiem, rzecz jasna.
W moim amulecie (16cm x 16cm) nie widać urody tych papierów, bo jest trochę za dużo dodatków, ale na pewno nie raz zrobię z nich niejedną jeszcze pracę, gdzie będą bardziej widoczne.
Do zrobienia amuletu użyłam jeszcze tej - UHKowej gwiazdki.



A poniżej jeszcze przeróbkowe wersje:





A jeszcze poniżej - sposób na relaks i tumiwisizm, jakiego szczerze zazdroszczę mojemu kotu:



Dużo, duuuużo relaksu w ten weekend życzę!!!!!!!!!!!!!!!

17 komentarzy:

  1. amulecik super .. świetnie kolorki do siebie pasują a papier cudo piękny ma kolor ... tez zazdroszczę twojemu włochatkowi takiego nic nie obchodzącego relaksu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rzesz Ty chwalipięto jedna :D Serdecznie zazdroszczę!! Też bym chciała mieć możliwość pracy z tymi papierkami, błękit jest obłędny... Niesamowity zrobiłaś zestaw kolorów (jak zwykle zresztą), bardzo mi się ta praca podoba. Czy jest coś, co mi się kiedykolwiek u Ciebie nie podobało??

    I kicia jak zwykle idealnie kiciowa :)

    Ps. stempelki nabyłam niedawno i... są cudne. Kurcze, 14 zł dałam a tyle możliwości! Strasznie miałam na nie ochotę, bo podoba mi się motyw serwetki a te papierowe są strasznie drogie a maszynki nie mam, żeby sobie samej wyciąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czaderskie połączenie kolorów! A kot najwyraźniej pod wpływem amuletu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo... taki relaks jaki ma pan kot na ostatnim zdjęciu marzy mi się :)
    Amulet wspaniały, kolory fantastyczne, papiery również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo! przydałby mi się taki amulet, moc z niego wykwita! piękny! i te kolory! ehh Czarodziejko

    OdpowiedzUsuń
  6. amulet super! teraz pierwsza masz papiery a za chwilę będziesz projektowac swoje, coś tak czuję...
    całuski serdeczne♥

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny,świetne kolorki :)kadr z kotem mistrzowski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny amulet. Bardzo ciekawie zestawiłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten amulet ma moc ...jak tylko spojrzałam to od razu w serduchu gorąco :-) Kot mrrry zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  10. Amulet prześliczny małe arcydzieło na które przyjemnie się patrzy cudnie dobrane kolory :)a kotek no cóż kiedyś znalazłam taki cytat MARY BLY i nie mogłam się powstrzymać by go nie dodać. A brzmiał tak: Pies przyjdzie na zawołanie, kot odbierze wiadomość i skontaktuje się z tobą w wolnej chwili.:) pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny amulet i... chyba działa, bo się mocniejsza poczułam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem co prawda, co znaczą znaki które na amulecie umieściłaś.
    Ale dzięki intensywnym kolorom jakie połączyłaś
    (turkus i czerwień), od razu skojarzył mi się z siłą.
    A potem przeczytałam przesłanie o mocy :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny amulet w super kolorkach:)Kicia cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magiczny amulet! Ma Moc :) Wszystkie Twoje wyroby są przepiękne :)
    Pozdrawiam, Karolina z Pingera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie urzekające połączenie kolorów! Tę moc naprawdę można poczuć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odważne zestawienie kolorystyczne, uwielbiam!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim amuletem niemoc Twórcza Ci nie grozi, świetnie wkomponowane patyczki

    OdpowiedzUsuń