poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Drucik, kropeczki i patyczki

W takiej kolejności zaczęły się pojawiać w moich mandalach i nie tylko. Nie pamiętam, skąd pomysł na drucik, ale kropeczki pochodzą od Aborygenów, a patyczek zobaczyłam gdzieś na zdjęciu. Teraz są moimi ulubionymi motywami.Tak jak w tej mandali. Paleta kolorystyczna pochodzi stąd.




Taki trochę turkus, trochę szmaragd na ostro...:) Z miedzią i brązem.

No i oczywiście  m u s z ę  się pochwalić, że pierwszy raz w życiu wygrałam w candy!!!!!!!!!!!!
Wygrałam to cudo:


A wpisałam się ot tak, bez żadnej nadziei na wygraną. I to jako pierwsza w kolejce, a czy ktoś widział, żeby wygrał nr 1???
Rzadko biorę udział w candy, ale teraz chyba zmienię zdanie...:)

Aaaa i zapomniałabym się jeszcze raz pochwalić, że mój amulet został wyróżniony na blogu Scrap Market w wyzwaniu 8:):):)

No i to chyba tyle na dziś...Nie wiem, czy do jutra, ale do następnego razu!!! Papaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18 komentarzy:

  1. mandala zachwycająca, uwielbiam jak robisz ten okrąg z patyków :)) gratuluję wyróżnienia !
    a naszyjnik już pojechał!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki turkuso-mięt - a wogóle to chyba wymodliłaś TĄ mandalą naszyjnik !!!
    Będzie do Ciebie pasowała, w tych kolorach - taki jakby DIDRE robiła go dla CIEBIE - tak się cieszę - jejku nawet OBIE nie wiecie jak ja się cieszę :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, popieram, popieram-i mnie to uszczęśliwiło:)i radość czuję....ogromną
      dorcia

      Usuń
  3. Kolejne cudne dzieło! =p
    Gratuluję wspaniałej wygranej i Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    śliczna mandala:)
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest, kolory fantastyczne :)
    Gratuluję wygranej u Didre :)
    Gratuluję wyróżnienia w Scrap Market :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kolory zniewalają i powalają>>>oj cudna mandala i taka Twoja:))))))
    Aborygeni zielenieją z zazdrości, te kropki....
    Uśmiecham się,gdy czytam o Twoich wyróżnieniach i wygranych.
    Zasługujesz na nie bardzo i najbardziej.
    dorcia:-DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mandala! Jestem coraz bardzie zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj piękności u Ciebie jak zwykle!
    Gratuluje wyróżnienia i wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie to proste: drucik , kropeczki, patyczek...hmm...jakos nie widzę mozliwosci powtórzenia Twoich dzieł, sa jedyne i cudne! a naszyjnik pasuje do tej mandali po prostu idealnie! ale się zgrało...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mandala boooska, jak zawsze, chyba nie widziałam u Ciebie mandali nie w moim guście;)
    Gratuluję prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prze-przecudnowna mandala! Nie mam zielonego pojęcia jak To się robi, ale ze wszystkich sił próbuję się dowiedzieć :) Pozdrawiam mocno!

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. hehehe nagroda pasuje kolorystycznie do dzisiejszej mandali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje podwójne! Mandala jest bombowa, chyba polubię tę stronę z paletami, dzięki za link :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakże kojaćo na mnie działają Twoje mandale! Podglądam sobie zza kontuaru w pracy, więc robię to po ciuchutku, ale regularnie:-) A korale przepiękne! Wczoraj kupiłam spódnicę w identycznych kolorach, w turkusowo-miętowe groszki, uwielbiam ten zestaw!:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. W Twoje mandale można patrzeć godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna mandala ... gratuluje wygranej w candy i wyróznienia w wyzwaniu pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam zdecydowanie zbyt ubogie słownictwo do zachwycania się Twoimi mandalami - ciągle się powtarzam: mandala jest fantastyczna! Dobór kolorów - jak to u Ciebie - wspaniały:) Gratuluję wygranej w candy i wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń