poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Jak to było na początku, czyli bardzo stare scrapy

Nie chce mi się ostatnio nic robić i stąd ten powrót do przeszłości. A może też i przez ksiązki? Zafon-o-fascynacja mnie dopadła i czytam po nocach.
Najnowszą powieść "Więzień nieba" czytałam ostatnio do 3 rano.
Teraz czytam "Grę Anioła" i też z trudem się od niej odrywam. Ja po prostu nie mam umiaru...Lubię tak wpaść w ten fikcyjny świat i zapomnieć o świecie rzeczywistym...
W związku z tym pomyślałam, że pokażę moje pierwsze kroki w scrapowym świecie, kiedy nie miałam jeszcze większości przydasi, którymi dziś dysponuję.




Katie Byron

Dziś już właściwie nie robię LOsów. Nno, może czasem jakiś wyjątek się trafi, ale jednak inne formy twórcze pokochałam...:)

I jeszcze kącik koci. 
Usiłowałam ostatnio uchwycić na fotografii jego toaletę, a ściślej jęzorka i rozdziawioną paszczę w akcji, ale za nic mi się to nie udało...
Mam nadzieję, że mój kotek nie cierpi na brak intymności...





Zaczyna się najdłuższy weekend, więc niech będzie pełen Słońca, przyjemności i natchnienia:):)
A dla bardziej wymagających - głębokich wglądów w naturę istnienia życzę.....Ech!

10 komentarzy:

  1. wow, jesteś chyba jedyną znaną mi osobą, która zaczynała tak odważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))) ale świetne prace!! wiesz, widzę w nich zaczątki mandalowego szaleństwa ;) kocurro jak zawsze cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. są niezwykłe ... pan kot, taki,że ach ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zdjęcia i jak zwykle piękne słowa i świetne prace:)
    dorcia
    ps.koteczek nieziemski

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prace i cudne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz mega cudny charakter pisma :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. prace sliczne i ta kicia mrrr pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. od poczatków znac rekę mistrza ( mistrzyni!)
    Kocisko jest przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace znakomite, a kociak uroczy, przyjemnego leniuchowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Kotek jest cudny :)
    Początki bardzo łądne, widać, że Twoje :):)

    OdpowiedzUsuń