sobota, 7 kwietnia 2012

Pierwsza wielka przyjaźń

Zjawiam się z pracą zrobioną na scrapkowe wyzwanie - "zrób coś dla siebie". A tak się składa, że miałam jedno zdjęcie, które długo musiało czekać na swoją kolej i to wyzwanie stało świetnym pretekstem do wykorzystania go wreszcie.
Zdjęcie zrobione cztery lata temu przedstawia mnie i moją przyjaciółkę, taką "od zawsze". A cztery lata temu właśnie kupiłam sobie aparat i stąd ciągle pojawia się najwięcej zdjęć z tego okresu:):)

Uwaga! Dużo zdjęć...








Nie mogłam sobie odmówić zabawy z obróbką zdjęć, więc jeszcze dwa obrobione ujęcia...




Nie wiem , jak długo to zdjęcie czekałoby jeszcze, gdyby nie to wyzwanie i dlatego też dziękuję "scrapkowym dziewczynom" za świetny pretekst:):):)

I mogłabym w tym miejscu zakończyć posta, ale znowu zostałam obdarowana wspaniałymi prezentami...:))))
Dorcia po raz kolejny sprawiła mi niespodziankę. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia, jak to wszystko było pięknie zapakowane, ale chyba rozum mi odjęło, jak dostałam paczkę, bo przestałam myśleć racjonalnie...


Dziękuję Dorciu!!! A dwa patyczki już zostały wykorzystane w dzisiejszej (patrz wyżej) pracy:D

Dostałam również wczoraj przepiękną karteczkę od Sylki, za którą również bardzo serdecznie dziękuję:D
Napisałam kiedyś u niej w komentarzu, że bardzo mi się spodobała ta karteczka, a Sylka postanowiła mi ją sprezentować.


Prawda, że piękna? Zresztą, jak mogłaby się nie spodobać, przecież to jakby fragment mandali...:D:D

Blogowy świat coraz bardziej mnie zadziwia...

I w tym miejscu wypadałoby złożyć jakieś życzenia, a ja co tu ukrywać stosunek do świąt mam taki sobie, ... Dla mnie każdy moment życia jest święty i zasługuje na uwagę, i nie potrzebuję do świętowania specjalnych okazji, ale przypadkiem - szukając w necie ciekawych cytatów o przyjaźni znalazłam takie zdanie:

Trzeba się zagrzebać w rzemiośle, aby zmartwychwstać jako twórca.

A rzemiosłem może byś również samo życie...I tego odrodzenia, twórczego podejścia do tworzenia swojego życia bardzo serdecznie wszystkim tuzaglądaczom i sobie życzę!!!!!!!!!

17 komentarzy:

  1. Niech te Święta Wielkanocne będą pełne nadziei i wiary,
    Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie
    wiosenne kwiaty radości, miłości, spokoju i szczęścia.
    Ciepłych, pełnych radosnej nadziei Świąt
    Zmartwychwstania Pańskiego,
    rodzinnego ciepła, radosnych spotkań przy wielkanocnym stole
    oraz smacznego święconego jajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękne życzenia:) Życzę Ci duuużej dawki wiosennej, pozytywnej energii i optymizmu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna oprawa dla takiego radosnego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń to piękna rzecz,którą trzeba chronić i pielęgnować jak szlachetny kamień:)'''W prawdziwej przyjaźni nie powinno być tak,że jeden ciągle daje a drugi tylko bierze'''Gdy zabraknie łososi trzeba umieć podzielić się miodem i razem upiec ciasteczka...:)
    jesteście na tym zdjęciu piękne i szczęśliwe*)niech trwa:)
    dorcia
    ps karteczka od Sylki urocza,pomysłowa i śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, ale z Was laski :O Mega pomysł z tymi patyczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna praca ... a prezenciki przeurocze ...

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudowne mieć przyjaciółkę, a szczególnie mieć ją przy sobie. Nieraz się zastanawiam, jak by to było, gdybym nie wyjechała, gdyby ona nie wyjechała, gdybym ją miała blisko... Tym bardziej podziwiam, jak pięknie wyszła Ci ta praca!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wielokrotnych zmartwychwstań Ty nieświadomy swojego talentu TWÓRCO...
    I to jest chyba najpiękniejsze...
    Wszystko śliczne, ja już nie mam słów!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fotka!!! a jej oprawa - fantastyczna!!! bije z niej niesamowicie pozytywnie zakręcona energia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcie, cudowna oprawa. Skarby od Dorci otrzymałaś znowu i kartkę piękną od Sylki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A... Wiem! Przypominasz mi "Marisię" na tym zdjęciu, wiesz Za tej Poli Raksy twarz... ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Ci bardzo, ale do Marusi to mi daleko...:)

      Usuń
    2. Właściciel własnego odbicia w lustrze nie umie dostrzec tak, jak je widzą INNI - uwierz, lub nie...
      A, to właśnie Twoja fotografie mnie rozmalowała do naszej wymianki - i temu muszę poświęcić indywidualny post - ale potrzeba mi spokojnego czasu, że opisać moje wrażenia - bo zawdzięczam Tobie powrót do malowania, jakbyś mi drzwiczki otworzyła mocno pordzewiałe czasem...

      Usuń
  12. piekna fotki i dodatki...w tym serduszku sie zakochałam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super ta praca! Od razu przykuła mój wzrok wśród wszystkich zgłoszonych na wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i przepiękne wykonanie! No i to zdjęcie - cudne, radosne dziewczyny. Pięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń