czwartek, 24 maja 2012

Jak zgłupiałam do reszty

czyli moje stopy w służbie dla "sztuki":D:D
Dzień czwarty wyzwania fotograficznego Uli - stopy.

Cóż... Moje nie należą do kategorii smukłych i eleganckich...Wzięłam więc farby i do dzieła!
Tylko kot przyglądał mi się z lekkim zadziwieniem...





Przy okazji jeszcze jedno słówko się załapało... jakoś tak naturalnie samo się nasunęło...:D:D:D

A wczoraj burzy u mnie nie było. Dziś tez się nie zanosi, ale stopni chyba jest nieco mniej, więc przynajmniej jest czym oddychać:)

Crazy - szalonego dnia życzę (w sensie jak najbardziej pozytywnym)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 komentarzy:

  1. hehehehe inspiracje smerfami czy avatarem? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! A wiesz,że prędzej to mi Shrek przyszedł na myśl??? Gdybym tylko zamieniła kolory, niczym Fiona bym była...;)

      Usuń
  2. no faktycznie - całkiem crazy! widać szaleństwo wisi w powietrzu :)

    a u mnie była burza, ale taka malutka tylko :( za to powietrze rzeczywiście bardziej znośne!

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś szaloonaaa mówię Ci!... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny pomysł! a jak zalotnie ułożył się duży palec na prawej stopie :) widać, że ma parcie na szkło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. :-))))))nieokiełznany kolorowy bzik rodem z Afryki?:))))))taaaaakie stopy:))))
    w filmie "Zakochana kobieta" taki przystojny pan malował obraz chodząc po nim,wyszło arcydzieło:DDD, może spróbujesz?:)))
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha ha, hi hi hi, u mnie pada deszcz radości na ten widok! :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szalone stopy. A kocisko superowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zgrabne stópki ... przeswietne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no to dałaś czadu tymi stopami fantomasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ...jesteś szalona mówię Ci ...hihihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie crazy ;) Szacun za takie poświęcenie dla sztuki, szczególnie w "Dniu Bez Sztuki" ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. "...tylko wariaci są coś warci" -to cytata oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne zdjęcie, jest co oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń