niedziela, 27 maja 2012

Klucz do przebudzenia

Miałam być jutro, ale pojawiam się dziś jeszcze raz. Skończyłam swoje zmagania z... ramką:))) Tak, to z ramką walczyłam, ale w końcu uzyskałam zadowalający efekt i mogę ją już pokazać.
Zaczęło się od klucza. Leżakował jakiś czas, bo nie miałam na niego pomysłu, aż trafiłam na wyzwanie#13 - altered art na blogu Scrap Market.
Użyłam starej ramki. Wymieniłam szkło na tekturę, popryskałam, pomaziałam, pociapałam, doczepiłam stary klucz i gotowe:)))




Jedynie Obecność JA JESTEM jest kluczem do
przebudzenia.


















Bardzo lubię ten klucz i bardzo chciałam mu nadać jakieś "treściwe" znaczenie...No i "godną" oprawę:)))
Mam nadzieję, że mi się to udało...:)

Teraz to już naprawdę do jutra..........!!!!!!!;D

16 komentarzy:

  1. Klucz, wiadomo, kluczowy, ale te guziczkowe i inne kółeczka w rogach są przecudne! Kocham je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie uskrzydliłaś klucz i ubrałaś go w świetną ramkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyeksponowałaś ten klucz! Ogromnie podoba mi się kolorystyka, jest taka niesamowicie radosna. I guziczki dodają całości uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne!! jak najbardziej udana oprawa dla klucza:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten klucz, bardzo mu dobrze robi całe otoczenie!!! Bardzo... ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. maziania i ciapania wyszły Ci znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprawa dla klucza znakomita, nie mogłas wybrać lepszej

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczne i cudne !!!!! szacun kobieto!!!! ach jak te ciapanie i mazanie Twoje mi się podoba :)pozdrawiam cieplutko -wiola

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się ta oprawa podoba, BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca a i kolorki moje ulubione :) Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, chyba polubię turkusy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko tutaj mi się podoba! Kolory szczególnie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna rameczka! niesamowita! oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń