piątek, 25 maja 2012

Kolor czerwony

Dzień piąty wyzwania fotograficznego.
Kolor czerwony.
U mnie mój najnowszy kubeczek w komitywie z mandalą, która już tu była. Bez kubeczka, rzecz jasna:)





Dziś tylko zdjęciowo. Chyba muszę poszukać natchnienia, bo nie mam pomysłu, co by tu "wytworzyć"???

Pogoda taka jaka jest teraz jest super, aczkolwiek deszczu by się przydało, bo za sucho u nas jest. Coraz rzadziej pada.
Kiedyś , bardzo dawno temu, w czasach odległych jeszcze bardziej, gdy chodziłam do pierwszej klasy ogólniaka uczył nas geografii bardzo fajny nauczyciel. I pamiętam, jak nam mówił, żebyśmy stąd na przyszłość zwiewali, bo jeśli chodzi o zasób wód podziemnych to tu już ( zachodniopomorskie) półpustynia
jest.
Tak mi się przypomniało...

Jednak dalej przywołuję obfitą burzę:D Papaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!





10 komentarzy:

  1. Kolor piekny, i jeszcze to słoneczko super uchwycone, deszczyk by sie bardzo przydał nawet i w Wielkopolsce bo sucho strasznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony kubek. Mojej Żon by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie! Pełne energii;)

    A ja za burzą nigdy nie tęsknię- kocham słońce i jego ciepłe promienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcie! Bardzo energetyczne:))

    A ja nie tęsknię wcale za burzą- uwielbiam słońce i jego ciepłe promienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. łyk herbaty z takiego kubka i natchnienie spłynie wodospadem :) piękna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się jak zaczerwienisz to wyzwanie i tak właśnie myślałam, ale stawiałam na owoc obok mandali, a tu KUBAS ;)))
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. zaczerwienił się kubeczek przy tej przecudnie czerwieniejącej życiem mandali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żar bucha z tego "kubucha" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne połączenie:)energią kipi:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń