środa, 30 maja 2012

Lekcja szamana i cień na ścianie

Mapkowania ciąg dalszy:)
Dzisiejsza mapka pochodzi z bloga ScrapMap. Bardzo taka wdzięczna mi się wydała:)


Postrzegamy. To jest faktem. Jednak to, co postrzegamy
nie jest faktem, ponieważ nauczyliśmy się, 
co mamy postrzegać.
C. Castaneda

Mapka:





Zbliżenia:







Nno.
Bardzo, baaardzo kocham chlapania farbami...To, jak się ze sobą mieszają te kolorowe plamy po prostu mnie hipnotyzuje...
Użyty papier to w dalszy ciągu T. Holtz. No i taśma dekoracyjna - naprawdę fajna rzecz.


I cień. 10/15 wyzwania fotograficznego.
Cóż... Temat średnio łatwy...Za to bardzo kompatybilny z szamanem:)






Hm... To chyba wszystko na dziś...
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Tuzaglądaczy!!!!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. Tak jak Ciebie te chlapania hipnotyzuja tak mnie za kazdym razem jak czytam Twoj kolejny post :) Kazdy przykuwa moja uwage na dluzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne chlapania i... patyczki :)No i cytat. Taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny cytat - niezwykle mądry!!! i plamy piękne!!! i jeszcze patyczki w druciku, i guziczki - same smaczki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko razem złożyło się na elektryzujący przekaz, świetny LO's!
    a przenikanie cienia podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ten scrap, bardzo podobają mi się chlapania. A cytat to sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes mistrzynią łaczenia słów i obrazów...
    to chyba czarodziejska ręka sprawia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Scrap świetnie wyczarowany, ja cały czas zaklinam na deszcz a on nadal nie chce spać, czego również zyczę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja dłoń i jej cień przypomniał mi zabawę w cienie z dzieciństwa:)łączyliśmy palce, wyginaliśmy ręce i powstawały różne zwierzaki i niesamowite "czarodziejskie" stwory:) fajnie było;)
    Magiczne są Twoje kartki, zaklęte w nich słowa nabierają dla mnie szczególnego znaczenia:)
    dzięki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny scrap..
    Ja w scrapach dopiero raczkuję.. no właściwie, to się do raczkowania przymierzam.. ehehe
    Twoje prace to świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą mapką też mi się super pracowało :))) Cudna fota i te niebieskości...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny scrap!! No super super super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak jeszcze raz napiszesz, że jesteś niefotogeniczna, to wsiadam w pociąg i Ci "nagadam" najlepiej APARATEM - zbiorę stosowne dowody!
    Zdjęcie wspaniałe, a mapka rewelacyjna!
    A w montażowni jest pastelowe wyzwanie, wiesz... Jakoś mi się te róże skojarzyły ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny scrap! bardzo lubię te chlapania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, ale cuda, cuda i jeszcze raz cuda :)

    OdpowiedzUsuń