wtorek, 29 maja 2012

Lidzia, Lidunia, Lideczka oraz kotek widziany z góry

Kolejna zabawa z mapką:) Która to już?...
Mapka pochodzi z wyzwania#210 na blogu Creative Scrappers.

Zrobiłam swojego scrapa z użyciem papierów Tima Holtza, UHkowego papieru "cukrowe groszki" z kolekcji ptasiej i zdjęcia mojej córci, kiedy miała 9 lat.






Do tej mapki:




A teraz - uwaga - duuuużo zdjęć...




















A teraz kolej na kota:) 9/15 dzień wyzwania fotograficznego Uli - "z góry".
Postanowiłam cyknąć fotkę mojemu kotu, który uroczo sobie spał, ale jak weszłam na oparcie fotela, żeby było odpowiednio z góry, ten natychmiast podniósł z niezadowoleniem pyszczek do góry...
I jest tak:




Zrobiłam jeszcze jedno zdjęcie, licząc na lepszy efekt, kiedy kocurek czmychnął przede mną na podłogę...





I nie wiem, które lepsze...:)

Miłego dnia życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Serduszkowe zatrzęsienie słodyczy! :D A z kociofot pierwsza jest moją faworytką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Scrap bardzo ładny i cukierkowy, sama słodycz. Pomysł z serduszkami świetny, zdjęcia kotka świetne, trudno zdecydować które ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidzia pięknie się prezentuje w tej oprawie:) A Twoje kocisko ma magiczne oczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Imię Lidia to wspomnienie krainy Lidii, zamieszkałej w starożytności przez Lidyjczyków. Lidia leżała na wschód od Grecji, jej stolicą było miasto Sardes, a rządził Lidią król Krezus...
    ....Kobieta nosząca to imię odznacza się wielkimi uzdolnieniami artystycznymi, jest wyczulona na kolory, rytmy i dźwięki. Z tego też powodu często ma dar komponowania muzyki. Nosi w sobie dużo ciepła i życzliwości, ma też silną wolę i cechuje ją duże samozaparcie....tak przeczytałam;*))))
    + widzę uroczą dziewczynę i kochajaca mamę:))
    suuuuper:)
    buziaki
    dorcia
    a pan Kot do....potulania,)cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny scrap! Ciekawa interpretacja mapki i piękne odcienie różu:) Kot jak zwykle uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobna do Mamci :)
    A kotek jak zwykle boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No patrz... W życiu bym się nie spodziewała, że pójdziesz "w mapki" a efekt - uroczy ;))) Sama słodycz. Nie wspominając o KOCIE ;)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama w życiu nie myślałam, że "pójdę" w mapki:)
      Wolałam liczyć na własną wyobraźnię, ale okazuje się,że te mapki też rozwijają kreatywność, a po za tym uwielbiam chlapanie ecolinami!!!!!!!! A przy niczym innym nie mam okazji tak się nachlapać...

      Usuń
  8. śliczną masz córcię! ale z takiej mamy jak Ty nie mogła powstać inna istota :) podoba mi się lukrowane serduszkowo!! Kocurro piękny na obu fotkach :)

    OdpowiedzUsuń