środa, 9 maja 2012

Nie trać nigdy cierpliwości

No właśnie. Można by pomyśleć, że się wymądrzam, ale ja te wszystkie mądrości to kieruję przede wszystkim do siebie...A nóż, widelec kiedyś jakaś mądrość dotrze?...I będę mądrzejsza i cierpliwsza na ten przykład:)))

Na strychu znalazłam fajne wyzwanie na temat -" Dodaj - stemple i tekturki". I zrobiłam... Hm... Długo się zastanawiałam, jaka to może być kategoria? Wygląda, jak amulety, które ostatnio robię, ale zawiera inny przekaz... Niech to będzie - tabliczka z przekazem! Jak wydumam inną nazwę, to zmienię:)

Jest to więc tabliczka z cytatem A. de Saint Exupery'ego.

Nie trać nigdy cierpliwości, to jest ostatni klucz, który otwiera drzwi.
A.de Saint Exupery





Tekturka jest, tylko nie pamiętam skąd?  Coś mnie się zdaje, że od UHKa
Stempel, moje ulubione drzewko ze Scrappo. Szyld z zamkiem też stamtąd.

I chyba nie muszę opisywać, jak to robiłam? To przecież widać:))) Opisywanie procesu powstawania jakoś nie bardzo mnie kręci...:) Niecierpliwa jestem! Ahahahahhaha, to takie kompatybilne z dzisiejszym przekazem:D:D 
Niereformowalna jestem....

I z tym cierpliwo - niecierpliwym akcentem życzę mimo wszystko jednak cierpliwości wszystkim............:D

12 komentarzy:

  1. woooow jakie to piękne -wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Klucz do cierpliwości - oj Joaś łaskoczesz moje potrzeby, choć ja też niereformowalnam :))))
    Cudne to!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nieuleczalnie zakochana w Twoich pracach, potrafisz genialnie łączyć kolory i ciekawie, inspirujaco, intrygująco okrasić słowem :)Ogromne buziaki za te prace Ci ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczność ... a ten kluczyk bardzo fajniutki ja ostatnio na takie stare klucze poluje jak narazie znalazłam na strychu niestety tylko jeden ... ale dużo mam jeszcze do pzreszukania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ech! jest tych kluczy trochę do zdobycia/znalezienia w naszym życiu ...;)) ten patyk u góry jest świetny!! i chyba właśnie przez niego mam skojarzenia z pagodą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sekretny klucz oprawiony w ramkę cierpliwie czeka na ukryte drzwi do każdej z nas,niepodziewanie otwieramy nim swoje tajemnice i pragnienia:_)
    drewniany kołowrotek pozwala wyciągnąć to co nam pisane:)
    buziaki wieczorne
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie podoba cytat, prawdziwy jest i Twoja Tabliczka-Amulet :) Drzewko bardzo mi sie podoba, patyk i zawieszki na patyku. Kolory jak zawsze cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramka. Jest taka wyważona i spójna. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo nastrojowo i tajemniczo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie skomponowalas te tabliczke! No i madrosc jak zwykle zyciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta tabliczka bardzo mi przypadła do gustu. Jest doskonała.

    OdpowiedzUsuń