środa, 2 maja 2012

Niebieskie lekarstwo na wątpliwości

Byłam niedawno u przyjaciółki. Wyciągałyśmy sobie karty i ja wyciągnęłam piękną kartę z jeleniem, do której dołączona była piękna afirmacja. Przepisałam ja sobie, choć zwykle tego nie robię.
Zastanawiałam się potem w domu, co zrobić z tą afirmacją i na pomoc przyszło mi wyzwanie w scrapkach - dodaj sobie skrzydeł z użyciem inspirującego cytatu.







Zmobilizowałam się wreszcie,żeby coś zrobić:) Książki przeczytane, więc nie mam wymówek:)))
Miłej środy!!!!!!


18 komentarzy:

  1. ooo masakra, to jest przepiękne, kolory, kompozycja i te kwiatko-trybiki na dole, pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, cytat również.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOOOOOW!!!!! JAKIE TO CUDNIE PIĘKNE I TEN NAPIS POD SPODEM BRAK SŁÓW ...... -POZDRAWIAM CIEPŁO A I BARDZO DZIĘKUJĘ ZA PRZEŚLICZNĄ ZAWIESZKĘ -WIOLA

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEŚLICZNA... znów mnie rozbija na łopatki - ten tekst i skrzydełka i błękitności... Jej :)***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jyoti! jestes magiczna bez dwu zdań... tak jak skrzydlate dzieło... no bo żeby tak akurat podpasować...to nie przypadek ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. potrafisz leczyć ;)) mądrze, skrzydlato i... niebiesko!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wspaniałego! Bardzo podobają mi się i wpis i cała kompozycja...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten skrzydlaty klucz otwierający tajemnicę tych intrygujących i magicznych słów cudny:)jesteś niesamowita :)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle piękne i poruszające słowa w pięknej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamo! padłam... i chyba nie dam rady się podnieść :D:D:D
    fantastyczna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja zawieszka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny tekst...całość skomponowana przepięknie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje prace są jedyne w swoim rodzaju...

    OdpowiedzUsuń