wtorek, 8 maja 2012

Amulet w roli głównej

Prezentuję kolejny element zapowiadanego już przeze mnie candy. Jeszcze trochę trzeba będzie  na nie
poczekać, aż zgromadzę jeszcze trochę przydasi, a póki co pokazuję co nie co na rozbudzenie apetytu...
Pierwszym był ten albumik, a dziś to będzie...
Amulet!...
Z pięcioma runami - tak w dużym skrócie: uruz - zdrowie, wunjo - radość, sowilo - szczęście, algiz - ochrona i dagaz - oświecenie:)))
I turkusik na szczęście i skrzydło na inspirację.

Niech Moc będzie z Tobą





Amulet "mierzy" 16cm x 16cm, czyli w sumie maleństwo, nie zajmuje więc zbyt wiele miejsca:)

Miałam go pokazać jutro w poście, ale że jestem w gorącej wodzie kąpana, pokazuję jeszcze dzisiaj.
Miłego wieczorku!!!!!!!

PS. Dla sprostowania informuję, że pierwsze zdjęcie wyszło zbyt niebieskie. W rzeczywistości jest bardziej w turkusie:)

19 komentarzy:

  1. jejku, tym razem to już muszę wygrać! musi być mój!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amulet znakomity a te turkusy znakomicie do niego pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny!! po takie cudo kolejka bedzie pewnie dluga:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ to piękne !!!!!heh napatrzeć się nie mogę ;)-wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Amulet bardzo łady w połączeniu z turkusem.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, będę pierwsza w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały amulet! Niesamowicie zaostrzasz mój apetyt na to candy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki cudny amulecik nich ci duzo szcezścia przyniesie ... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. O mistrzu... Yoda by się Ciebie nie powstydził :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Sama nie skąd we mnie irracjonalne upodobanie do tego pozdrowienia z Mocą, ale uwielbiam je! A do mistrza Yody mam szacun wielki...:)

      Usuń
    2. sama nie wiem - miało być:)

      Usuń
  10. Piękna praca. Najbardziej moje oko przyciągnęły runy. Świetny pomysł.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jyoti:)-ten amulet i wszystkie Twoje prace przenoszą mnie "w miejsce, w którym nie istnieje to co widać, a istnieje to,czego nie widać"HM.
    widzę słońce,deszcz,smutek,radość,szczęście,ból a czasem samotność,żal i ...marzenia:)może moje?
    ten turkusowy talizman czaruje każdym detalem:)urzekł mnie całkowicie "złapany" kamień w magiczny krąg i oczywiście patyczki:)
    Turkus ma moc dodawania sił,zapewnia ochronę i pogodę ducha ...tak wiec życzę Tobie -niech Moc będzie z Tobą i wena i uśmiech i zdrowie..:)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się!! ale też i dziwna rzecz jakowaś się ze mną stała... :) wiesz, że ja widzę głównie to maleńkie czerwone serduszko...??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykuwa uwagę, też go zauważyłam, ale zapomniałam napisać:(((to takie muśnięcie czewienią jak stempel kochania:)
      d.

      Usuń
    2. dokładnie tak jak mówisz Dorciu ;)

      Usuń
  13. Mnie najbardziej urzekł za to rząd gwiazdeczek na dole :)))

    OdpowiedzUsuń