niedziela, 27 maja 2012

Relaks

Sesji fotograficznej ciąg dalszy.
Dzień 7/15 - w temacie "relaksującym":)
Mój relaks nieco upozowany:D Aczkolwiek bardzo się relaksuję czytując "Nieznany Świat", zwłaszcza felietony naczelnego Marka Rymuszko:)




Jak się relaksują pozostałe dziewczyny - można zobaczyć na blogu Uli.

A w temacie twórczym na razie cisza. Coś tam robię, ale z mizernym skutkiem... Wnerwiam się, bo nie lubię, jak coś mi nie wychodzi, ale staram się nie poddawać... Choleryk jestem i tyle!

Do zobaczenia jutro!!!!!!!!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. osz Ty, noska nawet nie wyściubisz zza tej gazety, oczkiem nie łypniesz, nic a nic :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, bo jak patrzę czasem no to i przez litery i przez prace jakieś powstaje wyobrażenie w tym moim o Tobie "choleryk" nie gra ;))))
    A to się można zmylić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam w sobie wodę i ogień, i łagodność i wściekłość. Takie dwa w jednym:)

      Usuń
    2. idealne zestawienie :)

      Usuń
  3. Odkrywasz nieznane światy? potem rzucasz je na papier,płótno i czarujesz? A gdy nie wychodzi tupasz nogą? a potem złość szybko mija...ja tak mam:(
    Asiu, odpoczywaj, relaksuj się i nie nerwuj....:-)))
    Nie zabraknie też pana HM:"W życiu potrzebny jest też relaks.To dobrze robi także na tarczycę"...
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne to codzienne pstrykanie fotek! a w ukryciu też ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń