poniedziałek, 7 maja 2012

Śnię swój sen

z którego pewnego pięknego dnia się obudzę...:) Kto jest w temacie ten wie, o czym mówię;)
Inspirację i natchnienie znalazłam u Czekoczyny, która zaprasza do zabawy mapkowej  (sketch#207)  na blogu Creative Scrappers.

Użyłam swojego - jak do tej pory - najnowszego zdjęcia sprzed roku i ...ścinków! Co zdarza mi się niezmiernie rzadko.


Mapka wygląda tak:








Oczywiście zadziwia mnie za każdym razem rozpiętość interpretacji mapki, od wiernej po całkowite o niej odejście i szukam swojego w tej rozpiętości sposobu. Po za tym mam problem z równowagą kompozycji, żeby po żadnej stronie nie było za dużo albo za mało. Zresztą niewiele robię LO sów, więc i praktyka niewielka, a jak wiadomo - to właśnie praktyka czyni mistrza:)

Miłego poniedziałku!!!!!!!!!

12 komentarzy:

  1. Piękniejesz! Nie wiem, co by było, gdybyś wstawiła zdjęcie z dzisiaj ;)
    Ja w życiu nie zrobiłam jeszcze LO, chyba się boje tego formatu, bo czym zapełnić stronę 30 na 30?! Dla mnie A4 to już wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten scrap, kolory i chlapanie i wszystko! gdybym nie zaglądała regularnie na twój blog, nie uwierzyłabym, że nie masz doświadczenia w lo, bo wygląda bardzo profesjonalnie :) powinnaś robić je częściej!

    p.s. a gdzie czerwone włosy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym napisać: nic sie nie zmieniłaś,ale przecież jak pisze Lea - PIĘKNIEJESZ:)Ten uśmiech i błyszczące radością oczy bezcenne:)Jesteś po prostu śliczną dziewczyną, kochającą życie i śniąca na jawie:)
    A mapka,LO(?)s; cudny.
    buziaki
    dorcia
    ps.patyczki mniamuśne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, pomysłowy scrap! I zdjęcie cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam, potem czytam :) oglądając myślę sobie, o zdjęcie z liceum! - czytam "sprzed roku" To jak się nie podpisać pod tym, co dziewczyny tu już przede mną :))))
    A mi się bardzo podobają Twoje nowe praktyki, i kolorystyczne i kompozycyjne, nawet jeśli nie są w okręgu, to są z patyczkami, i zawsze jakaś cząstka Ciebie z nich się sączy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jyoti ta praca jest przepiękna! Ma swój wielki urok. Strasznie jest mi miło, że moja praca Ci się spodobała i postanowiłaś też spróbować swoich sił. Efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarujący uśmiech i energia życiowa wypunktowana czerwienią :) podoba mi się!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo.. Scrap! Jest cudowny i bardzo Jyoti'owy! Chlapania są prześwietne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny :D Piękna kompozycja i kolory!!! I dodatki!!! I jest bardzo Twój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca! Ta czewień jest niezwykle energetyzująca. W połączeniu z Twoim uśmiechem tworzy megapozytywną mieszankę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Your layout is gorgeous! I love all the details!!!

    OdpowiedzUsuń