czwartek, 3 maja 2012

Tam, gdzie ziemia spotyka się z niebem

Niekończące się zielone pola i przepastna toń błękitnego nieba... I gdzieś pomiędzy ja... Kocham takie sytuacje...
Na blogu Scrapuj.pl znalazłam nowe wyzwanie. Zielono - niebieskie.
I jak to ja - zrobiłam mandalę:)


A paleta do tego wyzwania wygląda tak:


No i trochę szczegółów mojej mandali:




Kiedyś bardzo dawno temu miałam na ścianie namalowaną duuużą niebiesko - zieloną spiralę, która zawsze przypominała mi mój ulubiony krajobraz:) To wyzwanie przy okazji więc przywołało pewne miłe wspomnienia...

Obfociłam jeszcze Dylana wyglądającego przez okno w kuchni:




Długo dzisiaj spałam i dalej jestem niewyspana...Bardzo lubię spać. To jedna z moich ulubionych czynności:D:D I z tym sennym akcentem pozdrawiam wszystkich Tuzaglądaczy!!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. wiesz, ja często podczas przygotowywania obiadu chadzam po necie... i jak akurat u Ciebie jest jakaś aktualizacja, to mam ochotę na słodycze ;))
    tak na mnie działają Twoje prace!! mandale kojarzą mi się z wielkimi, kolorowymi lizakami :) te wszystkie dodatki w postaci koralików i patyczków tylko zaostrzają apetyt :)) piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mandala przepiękna, ta kolorystyka się do mnie uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudna mandala! Paleta jest świetna, może się skuszę?.. :> Głaski dla kociaka :***

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka radosna i pozytywna! przydałaby mi się taka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory idealnie dobrałas do tego pięknego wyzwania i jak zwykle wyszło cos pieknego! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mistrzowskie odśnieżanie;*)))))tańczysz na płótnie, papierze pędzlem, kredką czy słowem tak pięknie,że zachwycasz wszystkich:-)))))))))
    ubrałaś tę mandalę w niesamowite kolory, wspomnienia o beztroskim dzieciństwie i bieganiem boso po trawie,zrywaniem kwiatów i robieniu wianków z mleczy czy koniczyny:)
    dzięki:)
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna mandala, okropnie mi się podoba, jesteś mistrzynią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomita, podziwiam z wytrwałością

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w klubie śpiochu. Pospałam sobie dziś do 10 ;)
    PS. Często mnie urzekają środki Twoich mandali, szczególnie jak dodajesz coś z biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  11. polubiłam już, bo przecież wszytko, co powstanie w tej tonacji kradnę jak ulubione jabłka z drzewa do fartuszka i uciekam uradowana, a potem spoglądam i jem oczami - mniam :)

    OdpowiedzUsuń