wtorek, 15 maja 2012

W objęciach słów

No i wciągnęły mnie te scrapy...:) Na blogu Creative Scrappers pojawiła się kolejna mapka - wyzwanie#208.
Pogrzebałam w zdjęciach i zalazłam coś "odpowiedniego":) Alternatywę do wszystkich poprzednich, "uładzonych" zdjęć... Nieco bardziej dynamicznie:)


W objęciach słów


A to mapka:









Nigdy bym się nie podejrzewała, że w ogóle zainteresują mnie mapki...Sprawdza się się więc powiedzenie - nigdy nie mów nigdy...

Użyte papiery to:
Moja ulubiona Milky way i Honeycomb z kolekcji Craft House, oraz fragmentarycznie - z kolekcji classic calico- folio i plano.
Po za tym - ecoliny, perły w płynie(których jestem najwierniejszą fanką), alfabet T. Holtza i takie tam drobiazgi:)

Miłego wtorku życzę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


14 komentarzy:

  1. a mówiłam, że masz robić scrapy! masz tysiące talentów, kobieto

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity co tu dużo pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Cudowne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj! to coś dla mnie:)))))-wiem,wiem za dużo gadam:((( i w tych objęciach słów tkwię po sam czubek uszu:)
    ale czasem jak pisze HM:trzeba odrzucić słowa, bo stają sie kamieniami...mówię wiec oczami:
    "fotki strzelają życiem, mapka znakomita i unikatowa jak perła:)"
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. kreatwność Twa nie zna granic, podziwiam, podziwiam, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny scrap! Tylko ja bym polemizowała z tym, że z Twoich ust wychodzi jakieś bla, bla, bla! Perły i diamenty tam miałaś przykleić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, wdzięczna i piękna modelka z Ciebie czy to w wersji statycznej czy dynamicznej pięknie się w te karteczki wpisujesz♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram, popieram, popieram:)
      dorcia

      Usuń
  8. Nigdy bym nie przypuszczała, że wpadniesz tak wdzięcznie w sidła "mapki" nie z wątpliwości, a z tego, że jakoś ja sama do "mapek" podchodzę ze zmarszczonym nosem, a co jakbym miała inny pomysł na kompozycję :)))
    To teraz chylę czoło - bo wyszło super - no a zdjęcia - to już inna historia, bo są zawsze tak inspirujące. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło swietnie ... i patyczek jest z drucikiem zdjęcia bardzo zabawne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram skrapowanie-mapkowanie w 100% Fota z prawej u góry rządzi! :*

    OdpowiedzUsuń