czwartek, 10 maja 2012

Wymalować sobie raj...:)

Jeszcze jedna tabliczka mi się "zrobiła".
Wysyłam ją również do stemplowo - tekturkowego wyzwania Na Strychu.
Tekturowe trybiki od UHKa, a stempel ze Scrappo.

W ręku trzymasz pędzel i farby. Najpierw malujesz raj, a potem do niego wchodzisz. 
Kazandzakis









Miało być bardziej kolorowo, ale w pierwszej wersji mi nie wyszło i postawiłam na złoto... Przecież w raju musi być złoto:))) Złota poświata na przykład... żeby nie było, że tylko materialnych dóbr pożądam...:D

Zamiast patyka jest pędzel. Czymś trzeba ten raj wymalować, a patykiem się nie da...:)
Złota rybka na szczęście. I to duchowe, i materialne.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich Tuzaglądaczy i bardzo również serdecznie dziękuję za wszystkie cudowne komentarze!!!!!!!!!!!

Do pozdrowień dołącza się Moje Najukochańsze Futrzaste Stworzenie........



Paaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. fantastyczne obie! nie wiem skąd ty czerpiesz na takie cuda pomysły, ale też bym tak chciała :)
    patrząc na nie, mam wrażenie, że przenoszę się do jakieś innej (lepszej) rzeczywistości :)

    kociak wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asieńko, nie nadążam za Toba totalnie!!! co chwila jakieś przepiekne i głębokie dzieła pokazujesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Ja cos tak czulam, ze te tabliczki z madrosciami, to cie wciagna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta tabliczka, uwielbiam kolor złoty.
    A kotek - super zdjęcie.
    Pozdrawiam.
    Sylwia D.

    OdpowiedzUsuń
  5. tabliczka śliczna ... i ta rybka i trybiki sa swietne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tabliczka sliczna, widzę też złotą rybkę, która spełnia wszystkie życzenia. Ahh te oczy kociaczka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba!!!!! szczególnie tekst :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Raj ze złotą rybką,klejnotami wymalowany przez siebie to wielkie wyzwanie...mój - może jak rysowane patykiem na piasku obrazki przetrwa choć małą chwilkę i zdążę do niego wskoczyć:)

    buziaki
    dorcia
    ps.te oczy kota ....nieziemsko piękne:)jak tabliczka:)jak słowa:)jak magiczny złoty wir,który wciągnie nas do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna ta tablica! No rewelacyjna po prostu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznaaaaa ;)tekst rewelacyjny!!!!!!-a oczy kota paczacza boskie :)-pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło rajsko, piękn PRACA, POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna praca! Pięknie ozdobiona:)

    Kocie oczy śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sentencja! Tylko zyskała w tej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudna tabliczka!!!
    To o złotej poświacie bardzo mi się podoba :).

    Uwielbiam to Twoje futrzaste stworzenie ;P.

    OdpowiedzUsuń