poniedziałek, 21 maja 2012

Wyprawa bratnich dusz

Kierunek - PREIKESTOLEN. Jedno z najpiękniejszych miejsc turystycznych w Norwegii.
Trzy kobiety, trzy historie, które połączył los...:D
Moje przyjaciółki. I ja.
Layut zrobiony na wyzwanie#9 na blogu Creative Scrappers.



Do tej mapki:


I parę zbliżeń:












To ostatnie zdjęcie to już zabawa w "efekty specjalne".

Użyte papiery to "Mgliste sny" z Craft House i fragment zestawu papierów T.Holtza.

Tak po za tym moje scrapy są dość statyczne, ale ja chyba nie umiem inaczej. Drażni mnie nieokiełznany bałagan:)


Miłego początku tygodnia!!!!!!!!!!!!!!!




12 komentarzy:

  1. Cudy. Wyprawa wspaniala a scrap cudny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. norwegia! ale zazdroszczę! piękne kolory, właśnie tak sobie wyobrażam to miejsce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, zobaczyć fiordy, jedno z moich wielkich marzeń :) Mnie mapki CS coraz bardziej przerażają, a Ty z nimi czujesz się doskonale - zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprawa po szczęście? - skandynawskie klimaty,super pejzaże i tajemnica pań o różnych kolorach włosów;-)piękne:)
    pozdrowienia
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaasiu, jak mi miło przypomnieć sobie ten wielki piękny czas:) pozostawię bez komentarza wielkość tego wydarzenia i piękno tych miejsc:):):) amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny layout! Wyprawa godna pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyprawy zazdroszczę;) Fajny scrap;)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie wkomponowałaś zdjęcie! z całości kipi harmonia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne LO i piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń