środa, 23 maja 2012

Zliftowana kartka, ja i moja spódnica

Na Art - Piaskownicy jest ciekawa karteczka do zliftowania. Od razu oczyma duszy ujrzałam swoją. I zrobiłam:)




A to oryginał, który mnie natchnął:




I jeszcze parę karteczkowych ujęć:






Bardzo lubię tą wazę, czy cokolwiek to jest:) Jeden z moich faworytów stemplowych.

No i nie może zabraknąć trzeciego zdjęcia wyzwania fotograficznego:)
Temat - jak jesteś ubrana (w chwili robienia zdjęcia)...

:))))) Cóż...Modystką to nie jestem. Zwykle po domu chodzę w stylu "domowym";) I tak upał mnie uratował ,bo miałam na sobie spódnicę...A raczej tylko latem je noszę. Po prostu nie znoszę rajstop.

Oto moje lustrzane odbicie:



Bynajmniej upał się na coś przydał...
Tak po za tym to mnie osłabia strasznie i w związku z tym poirytowana jestem z tego osłabienia. Marzy mi się burza z piorunami:D

Duuużo rześkiego powietrza do oddychania życzę sobie i Wam............:)


21 komentarzy:

  1. Śliczna spódnica! Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna spódnica!! lift bombowy, waza skojarzyła mi się z fontanną i orzeźwiającą wodą.
    Życzę burzy z całego serca, Tobie i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kartka, kolory odjazdowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udany lift :) ... ja praktycznie całą zimę przechadzam w spodniach, bo cieplej, nie znoszę jak mnie podwiewa, zawiewa tu i ówdzie :D, teraz zaś zamiennie spódnica, spodnie ... ze spódnicami(kupnymi) zawsze miałam problem, musiałam wszystkie zwężać szczególnie w pasie...teraz sama sobie szyję, a co kto upartemu zabroni:D podoba mi się kwiecistość Twojej... byle do burzy ...uściski, może dla odmiany orzeźwiające :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka bardzo ładna i do tego oryginalna :) też lubie długie spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kartka swietna- super te kolory dobrałaś- i kompozycja też fajna! trzecia fotografia wyzwaniowa super-rozczuliły mnie papucie... musze wrocić do drugiej,bom przegapiła....

    OdpowiedzUsuń
  7. burza z piorunami jak najbardziej ale niech nie przynosi kolejnych deszczowo-szarych dni!!
    Twoja wersja mi się podoba dużo bardziej niż kartka do zliftowania :) Twoja wygląda świetnie, jak grafika! jak ilustracja :) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna karteczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  9. wpadam jak po burzy, może i burzę niosę dla Ciebie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe, mam wkleić swoje zdjęcie do wyzwania fotograficznego, zaglądam na zdjęcia innych i co widzę? spódnice. Ja też mam na sobie dziś spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fontanna "tryska miloscia ",przesliczna kartelucha.
    "Styl domowy",,jak dla mnie wyjsciowy,,spodnica boska.
    Lece wstawic fote;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo "ożywcza" karteczka - te świeże i intensywne kolory prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka niezwykle udana, ale zdjecie to dopiero pierwsza klasa! Moj stroj domowy nie nadaje sie do fotografowania! Zazwyczaj zakladam dlugie getry po kostki umorusane dzieciecymi raczkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz. Mi również się podoba spódnica. wzory róż z mojego regionu jak na tybetkach :)Podziwiam Cię, że robisz tak łądne rzeczy z papieru. Ja i s...cośtam to dwie różne rzeczy. Do niedawna ja i quilt to były dwie różne, ale to, to napewno. :0

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne niebo nad W-wą i można oddychać po południowym deszczu,chyba wyczarowałaś go Asiu:*), dzięki:)***
    karteczka super, kolory świetne, a fotka poezja :-)uśmiecham się i mrużę oko - kapciuszki, spódniczka cudne,*)(Tobie też marzną stopy?)
    te kolory nieba lecą do Ciebie, dobrej nocy
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Cię cudownie natchnęła kartka wyzwaniowa, piękna jest Twoja interpretacja, podoba mi się każda strona. 15dniowa gra fotograficzna jest bardzo ciekawa, czekam codziennie na kolejne zdjęcie. Wczorajsze jest takie Twoje a dzisiejszą Ciebie miło widzieć :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kartka - i jako lift, i tak w ogóle!!!

    ja też noszę spódnice latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kartka bardzo ładna :)ach ten Twój talent (zazdroszczę )heh spódnica bardzo wiosenna ale kapciuchy to mam takie same!!!!!!! hi hi-wiola

    OdpowiedzUsuń
  19. kartka cudna!! Twoje odbicie świetne :) a kapcie kontrowersyjne ;))))

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczna spódnica w genialnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń