poniedziałek, 11 czerwca 2012

Ach, jak przyjemnie:)

Do melodii znanej, starej piosenki podłożyłam własne słowa i utrwaliłam na scrapie. I uwierzcie... przez cały czas robienia go nuciłam tą piosenkę pod nosem:)
A scrapa zrobiłam na wyzwanie kolorowo#2 na blogu Scrapuj.pl. Trochę bałam się tej palety, nie chciałam, żeby mi za pstrokato wyszło...




Paleta wygląda tak:




Troszkę zbliżeń:














I to jeszcze nie koniec, bowiem zrobiłam scrapy dwa:)
Ten drugi na urodziny pewnej niezwykłej osoby, której wiele swego czasu zawdzięczam:)



















Tak sobie pomyślałam, że jakkolwiek mi się w życiu nie układało, czy układa to do jednego mam szczęście - do spotykania na swojej drodze niezwykłych kobiet :D

Miłego poniedziałku życzę!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. ta paleta kolorystyczna jest mega trudna, podziwiam każdego, kto się na nią porywa

    a ten tekst o chlapaniu to o bohaterkach fotki, czy o autorce scrapa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha! Interpretacja dowolna:) Choć z założenia opisywał bohaterki fotki...:D

      Usuń
    2. Ja się pod tym podpisuję! Kolorystyka waleczna, ale mistrzowsko rozegrana!!!
      I teraz masz na sumieniu mnie i rodzinę moją, bo wiesz, co będę cały czas śpiewać :)))

      Usuń
  2. Śliczne scrapy! Drugi ma w sobie coś szczególnie magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne prace kolorystyka naprawde wyzwaniowa, świetnie sobie poradziłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są, oba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie napisane i wychlapane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. scrapek na wyzwanie idealnie w kolorystyce- super ! a piękna kobieta po prostu piękna♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Scrap dziecięcy niesamowicie mi się podoba, a i drugi niczego sobie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chlapanie to mega fajna sprawa:))każda kałuża twoja!!!!
    a scrapy jak zawsze perfecto:)))
    niech będzie to przyjemny tydzień dla wszystkich:)
    buziaki
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne scrapy Kochana!!!
    Pierwszy ma fantastyczne cukierkowe kolorki :).
    A drugi jest po prostu piękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę powtarzać poprzednich komentarzy (bo musiałabym tak zrobić) ale jednym słowem skomentuję: ŚLICZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie poradziłaś sobie z tymi kolorami! Scrap jest niesamowicie radosny:)

    OdpowiedzUsuń