piątek, 15 czerwca 2012

Buntowniczki

Dzisiaj startuję z liftem. Zliftowałam scrapa Tusi. Jeszcze tam mnie nie było:)
Jest to czternasta edycja zabawy w liftowanie na blogu scrapki.pl. Moja edycja pierwsza:D

Nachlapałam - rzecz jasna:D:D











Ooooj! Naprawdę nie wiem, jak długo ta faza chlapaniowo - scrapowa u mnie potrwa, póki co nie widzę końca. Jeszcze się nie nasyciłam...
Nawet ostatnio przyszło mi na myśl, co ja właściwie robiłam przed chlapaniem...:)

Duuużo weny twórczej i relaksu życzę na weekend!!!!!!!!!!!!!!!!

12 komentarzy:

  1. Piękna praca! Ciekawe chlapania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to chlapanie Twoje, a koronkowa koronka serduszkowa na bazie kropek - onieśmiela... czemu takich nie produkują? :)))
    cudna, cudne kolory, dziewczęta!

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie- co to było przed chlapanim... hm... juz nie pamietam ... wiem tylko, że równie piekne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo! uwielbiam u Ciebie to zestawienie kolorystyczne, chlapania obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te Twoje chlapania, cudny ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super praca! pyszne chlapania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Uwielbiam twój lift! Jest taki niesamowicie energetyczne - to połączenie turkusu, czerwieni i różu jest boskie!! No i te chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lift, podoba mi się połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń