środa, 27 czerwca 2012

Crazy Time

Na Scrapujących Polkach jest wyzwanie - scrap z użyciem folii, sznurka i zszywek.
Na moim scrapie jest folia transparentna w serduszka. Myślę, że jest widoczna. Stanowi mini - tło dla zdjęcia. A na zdjęciu jestem ja z czasów "prehistorycznych":D
Sznurek przyczepiony jest do folii za pomocą zszywek.

Oto moje "dzieło":














Prawdopodobnie jest to mój ostatni wpis przed zlotem, bo wyjeżdżam do W-wy na cały weekend:D
Do zobaczenia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

  1. super to wyszło i te kolory wow -czy na tym zdjęciu to Ty Asiu ????????!!!!!!-pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze myslałam że to jakaś grafika :)
    Swietny pomysł z rozchlapaną farbą
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Asieńko, nie nadążam za Tobą!!!
    Co tworek to ciekawszy, nie mówiąc juz o zdjęciach♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie trójwymiarowo Ci wyszło, i zestawienie kolorów dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale optymistycznie! :) folię wyszperałaś genialną, w ogóle całość wygląda GENIALNIE! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sznurek spiralnie zakręcony -CUDNY:)))całość rzeczywiście lekko szalona (szczególnie zadziorny uśmiech)
    dzisiaj potrzebny mi zastrzyk takich kolorów i radości:)
    czuję się jak w opowieści HM o lodowatym mężczyźnie:(
    dzieki Asiu:)
    papatki i buziaki
    dorcia
    ps.widzimy sie w sobotę?przed czy po południu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę od około południa aż do końca zlotu:)

      Usuń
    2. umówimy się jakoś mailowo?bo małą osobą jestem i na pewno w tłumie trudno mnie dojrzeć.
      do zobaczenia:)
      dorcia

      Usuń
  7. :)))
    zdjęcie rewelacyjne Jyoti!!! Oprawione niebanalnie, jak ja to u Ciebie lubię, choć... Stęskniłam się za mandalami - Yyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie :)) i radośnie:)) bardzo pomysłowe połączenie sznurka i zszywek:) Powodzenia w wyzwaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra bomba energetyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prehistoryczna czy bieżąca, jesteś cudna i taka serdeczna - super było Cię znowu spotkać na Zlocie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak miło!!! Dziękuję:D Mnie również było baaaardzo miło Cię spotkać!!!!!!

      Usuń
  11. Świetny. Ramka serduszkowa cudna :)

    OdpowiedzUsuń