wtorek, 19 czerwca 2012

Letni scrap, za dużo żółtego i kocurek:)

Na portalu SP w kolejnym wyzwaniu scrapowym trzeba zrobić scrapa o tematyce letniej, w kolorach żółtym, niebieskim i czerwonym. Z użyciem co najmniej dwóch zdjęć i dwóch okrągłych kształtów. Nie wiem, czemu podjęłam się tej interpretacji, bo nie lubię połączenia żółtego z niebieskim, a już sam żółty to dla mnie nie lada wyzwanie, ale... no właśnie! To jest  w y z w a n i e :))














Na pewno długo nie tknę żółtego. Bynajmniej nie w tej ilości...
Przyznam, że nie jestem przekonana do tego scrapa, ale musi być tak, jak jest. I już.

A żeby złagodzić te kontrasty to wstawiam parę ujęć mojego Kocurka:) Jego barwy są zdecydowanie bardziej przyjazne dla oczu:))
















I od razu lepiej:D

Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich Odwiedzaczy!!!!!!!!!

7 komentarzy:

  1. jestem zaskoczona! jak słonecznie, ten kolor mnie zadziwia, śmiem twierdzić, że pierwszy raz u Ciebie widzę tyle "słońca" :))) Ale chyba wolę wodę i wiosnę, ja osobiście :))) Aczkolwiek wyszło interesująco i podziwiam, że się odważyłaś, ja poszłam tylko "na słoneczniki" hihihi i już mam przesyt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace masz piękne, ale wszystkie bledną, nawet te słoneczne przy kocurku, jest po prostu cudny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zakręcone słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wakacje,słońce, radość i swoboda, to wspomnienie dzieciństwa,błogiego lenistwa(niekiedy)i wolności:)))
    buziaki za niesamowite prezenty:)))cudne;DDDD
    dorcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten twój kocurek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super scrap. Taki wakacyjno-plażowy:) Kocisko piękne:)

    OdpowiedzUsuń