piątek, 1 czerwca 2012

Najlepszy przyjaciel na papierze Le Journal:)

Mam!...Już mam...Nową kolekcję UHK Gallery Le Journal autorstwa Zussski...!!!!!!! I jestem zachwycona...
Nie mogłam się powstrzymać i jeszcze dzisiaj zrobiłam scrapa na jednym z nowych papierków o nazwie Liberte:)
Wykorzystałam nową mapkę gościa#3 na blogu ScrapMap.






Mapka:




I parę zbliżeń:










Co mnie samą zadziwiło, to nie umieściłam ani kawałeczka, ani ociupinki patyczka, czy drucika...

I to wszystko na dziś...
Miłego wieczoru życzę!!!!!!!

11 komentarzy:

  1. Ale koło jest i ślimak jest i zielenie są i serce w kropki, i zdjęcie kobiety pieknej z uśmiechem anioła jest... No i cudnie, a to mapka :) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap! Kolory są niesamowcie energetyzujące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. luubie zielony! swietny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, szczęściaro! na takim papierze to się chyba scrapy same robią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczotka ... fajne kolorki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. ha! jest prześwietny! bardzo lubię połączenie żółci i zieleni w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejej!!!! Śliiiiiiiiiczny jest!

    OdpowiedzUsuń