piątek, 8 czerwca 2012

Relaks udawany

albo pozowany:)
Fuzja francuzko - norweska... za sprawą papieru Paris (z kolekcji Le Journal) z nadrukiem ze starej, francuskiej gazety i mojego zdjęcia, na którym upozowałam relaks na norweskiej ławeczce:) Z okresu, kiedy mieszkałam w Norwegii.

Jak widać - z uporem maniaka wyszukuję mapek...Ten LO zrobiłam do mapki#2 na blogu Scrapuj.pl.
Chlapię i chlapię... i przestać nie mogę:)
Nie jestem dobrą reklamą dla producentów papierów, bo i tak wszystko zachlapię:D




Aaaaaa! Mapkę odwróciłam! Dowiedziałam się, że tak można o tu - od Mizi. Dziękuję Miziu!
Mapka:




oraz zbliżenia:





 Tak więc, gdy inni nieszczęśnicy
oddają się nienasyconej pogoni
za ambicjami i krótką chwilą władzy
ja
wyciągam się w cieniu
i  śpiewam.

Fray Luis De Leon





Bardzo spodobał mi się wierszyk, który umieściłam na scrapie.
Nie mam talentów wokalnych, ale lubię się czasem powydzierać (czyt. śpiewać) :D:D Jak nikt nie słyszy, oczywiście. Trzeba czasem dać upust nagromadzonej energii:D
Po za tym strasznie drażni mnie dzisiejszy wyścig szczurów, no ale to akurat nic nowego. Nigdy nie ukrywałam, że jestem niedostosowana społecznie...:)


Przyjemnego wieczoru życzę!!!!!!!!



10 komentarzy:

  1. bardzo lubię to twoje niedostosowanie, podpisuję się pod tym całkowicie, tylko nie umiem tak świetnie tego wyrazić!!!

    a LO super, - i zalety pięknego papieru widać, i chlapania uroku dodają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne LO!! chlapania jak najbardziej na miejscu :)
    ps. ja też niedostosowana.. i nawet mi z tym dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to się nie tylko na ławeczce relaksujesz... przy tej robocie na pewno miło płynie Ci czas- i piękne tego efekty♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ystin jak zwykle trafia celnie słowami:)
      podpisuje się i całuje
      dorcia

      Usuń
  4. Pięknościowe chlapania i - nie ma sprawy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ale te papiery wyglądają jeszcze atrakcyjniej po tych wszystkich operacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest, zachwycają mnie te niebieskie chlapania, cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie i scrap. Mapki Tobie nie obce już, podoba mi się jak je interpretujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. papier zyskał nowy wymiar, chlapiesz bosko! nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń